Singeltråden

Nej? Då fryser jag ju ihjäl! Kallt nog att bara blotta ansiktet.

Efter ikväll tror jag nog inte jag når upp till någons liga faktiskt. :rofl Dags att skaffa katt snart, tror jag bestämt!
Näe, gick hem med uppkavlade ärmar ikväll, hur varmt som hellst. ;)

Du kan få gästspela i min när du vill. :)
 
Goder afton. En bra kväll gick till sin ända nu. Alkohol förtärdes i (äntligen!) en alldeles lagom mängd och takt.

Varma mackor inmundigas just nu. :tummenupp
 
Jag tyckte katten såg trefärgad ut. Jag har alltid trott att det bara är honor som är trefärgade? Men det är alltså en karlkatt?

Har för mig att det är när de är sköldpaddefärgade. Denna går mer i olika nyanser av brun och har mörk rygg, ljus mage. :)
 
Dom hade väl druckit för mycket sprit. Det påverkar deras omdöme i negativ riktning :)

Nja, problemet var nog snarare att jag var för trött i kombination med att jag började nyktra till... ;) Jag blev kallad tråkig av en, till och med, vilket var nåt nytt, men jag är inte förvånad för jag kände mig faktiskt tråkig. Kunde ju inte ens hålla igång ett samtal med trevliga människor.

APP APP APP, inte nervärdera dig själv på detta vis. se det som att det var deras förlust och inte din.:krama

Jag ser det inte som nån förlust, det var bara... nytt. :-p
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top