Singeltråden

Åja, nu ska vi inte gå överstyr... Sjukdom är ett funktionshindrande tillstånd som karakteriseras av fysiologisk, psykologisk och/eller social ohälsa. Med sjukdom avses i första hand ett förhållande som sätter normala funktioner ur spel och som kan vara dödligt, men också mer allmänt ett diagnostiserat lidande.
Eller ja, kanske... :rodnar
I rest my case. :krama

Nåväl, pjäsen heter naturligtvis Mollusken och, vips, ser vi henne framför oss: hal som en skogssnigel, vämjelig som en sjögurka och med en haka lika flyende som ett ostrons. :rodnar

Åja, nu ska vi inte gå överstyr... Sjukdom är ett funktionshindrande tillstånd som karakteriseras av fysiologisk, psykologisk och/eller social ohälsa. Med sjukdom avses i första hand ett förhållande som sätter normala funktioner ur spel och som kan vara dödligt, men också mer allmänt ett diagnostiserat lidande.
Eller ja, kanske... :rodnar

Men du varväl i ett föhållande, tråkigt om dina normala funktioner sätt ur spel, eller ännu värre attdu dör:) bäst attavsluta förhållandet och joina singeltråden på riktigt:D

Men du varväl i ett föhållande, tråkigt om dina normala funktioner sätt ur spel, eller ännu värre attdu dör:) bäst attavsluta förhållandet och joina singeltråden på riktigt:D

Haha, min man valde mig just pga mitt sjukdomstillstånd, han e inte riktigt frisk han heller... Kaka söker maka... :D

Skulle gärna gäddra (tror jag) om jag bara visste va det var

Ja vet hur de är o va gädda:

Mamma Gädda o dotter Gädda ligger o slöar i vassen som bara gäddor kan. Förbi glider en wobbler.
Dotter Gädda: Mamma, mamma! Va va det där?
Mamma Gädda: Pffft! De DÄR var den slynan som din far stack med i fjol!
:brinnerup

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...