Singeltråden

Ta väck gubben och skicka in de söta flickorna igen!:4skrika
 
Nu har jag sytt den biten.

ImageUploadedByTapatalk1360439006.652064.jpg

Bara det här kvar. :näsblod

ImageUploadedByTapatalk1360439049.431571.jpg
 
Men jösses... Väck med tomten också! Vad är det för folk??:huvet
 
Luktar låtstöld dessutom... Vafan är det den påminner om??:va
 
Ormar äter råttor. :rofl

Va sa jag sa jag??? :rodnar
O ja som har undrat så varför ja blir lite sugen när ja ser dig... NU vet vi ju svaret... slurp! :crash

Är en symaskin en sån där grej man borde ha hemma eller?

Nej den ligger ju på botten sa ja JU! :4skrika

Vad syr du riktigt?
Vad säger du riktit?!?! :va

4:an går hem för att Pernilla är så jävla het så jag skulle sätta på henne direkt om jag va kille. :D
Den kommer ja skaka röven av mig till vid tillfälle! Me like! :banana:banana:banana

Kineserna e inte så dumma. :)

Che-che säger den kinsesiska Ormen! :rolleyes:
 
börjardu också bli som Kärringen:D

Nja, men det stör mig att jag inte kan komma på det... Känns väldigt bekant, och inte på ett bra sätt...:zpy

Och så går eländet vidare också...:huvet
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top