Singeltråden

Kan... Inte... Sova...:huvet legat i sängen och vridit mig i ca två timmar nu men hostan och snuvan gör det fan svårt att få ro...:( skicka mig på nödslakt eller nåt för detta är fan inget kul...: gråta
 
Jag är en finsmakare därför dricker jag cognag eller en god lagrad rom

säger bara de som inte är könsmogna!

sov sött vakna blött:krama

Är de redan innan!!!:D

Kan... Inte... Sova...:huvet legat i sängen och vridit mig i ca två timmar nu men hostan och snuvan gör det fan svårt att få ro...:( skicka mig på nödslakt eller nåt för detta är fan inget kul...: gråta

Med ett järnrör fixar jag det om du vill..:smasha
 
Godmorgon, vad ska ni göra idag? :)

jag ska träna på gymmet, sen blir det kanske att testa de nyinköpta lägdskidorna med, har inte åkt sådana på säkert 15 år :gnissla
 
Jag kanske är väldigt annorlunda, på ett bra sätt...:brynad dessutom är jag lättlärd:D :unghund

Det där hör man JÄMT. Jag kan säga - lägg ner den taktiken. Funkar VERKLIGEN inte ;)

Godmorgon, vad ska ni göra idag? :)

jag ska träna på gymmet, sen blir det kanske att testa de nyinköpta lägdskidorna med, har inte åkt sådana på säkert 15 år :gnissla

Jag har plockat upp några kilo rådjurkött ur frysen. Fått tag på en köttkvarn att låna så det blir färs av alltihopa! Får se om jag behåller några fingrar bara :näsblod.

Blir gymmet och uteritt först innan jag ger mig på köttkvarnen dock.

Ikväll är det fest! :fyllisar
 
Godmorgon, vad ska ni göra idag? :)

jag ska träna på gymmet, sen blir det kanske att testa de nyinköpta lägdskidorna med, har inte åkt sådana på säkert 15 år :gnissla


Jag ska åka till min ständigt halta häst, och sen på stallfest ikväll. Inte i stallet då, som väl är.
 
Kanske skulle man testa en sån där hest!

427211_10151431292350970_563745732_n.jpg
 
Jag trodde inte jag skulle bli besviken men det blev jag.

Mest för hästen inte har snösulor = vårt arbete fördröjs. Kanske ska prova mig fram med hemmagjord snösulor av glasspaket.


Greven kan inte ens ha snösulor, för dåliga hovar... Fast nu är han ju ändå halt, så nu kan det kvitta.
Funderar på att skaffa Huf Flex till nästa vinter, verkar bra och smidigt.
 
Och bilen går bra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top