Singeltråden

Ah, förstår... Man kanske kan få provsvetsa och visa vad man kan, eller det ska helt enkelt vara diplom?

Just precis nu ligger jag hemma med flunsan tyvärr, men gärna när jag är frisk igen om det går bra? :)

Ja lite åt det hållet kanske men man ser rätt kvickt om folk har det i sig eller inte att lära sig det ordentligt.

Aj fan krya på dig.

Ska berätta för Felicia imorgon att nu vet jag var häxan surtant finns när hon inte är på TV

Moahahhahahha! :yoparty

Sur tant e inget kul. :krama
Make me happy... NOW damn it! :4skrika

Du är ju drake, hinken! Själv är jag orm, inte så jävla snabb från punkt A till punkt B, men jag kan fan hugga snabbt utan förvarning! ;)

Jag är en lömsk orm... hugger när man minst anar det... (oftast när JAG minst anar det för jag är en senil orm) men ORM va ordet... ooooooooooooooorm

Ja lite åt det hållet kanske men man ser rätt kvickt om folk har det i sig eller inte att lära sig det ordentligt.

Aj fan krya på dig.

Jag lär mig väldigt snabbt om någon bara visar mig ifall jag inte är bra nog i dagsläget :tummenupp

Tack tack :)

Bästa idén någonsin. Hör av dig när det blir tillfälle! Om det går dåligt för oss kan vi iallafall hångla så har vi vunnit. :glömdet

Alla vinner om vi får se Katten och Hinken hångla!

En ödla kanske? :)

Ja en såndär snabb jäkel som kutar på vatten!

Jag gjorde mitt bästa för att hänga på henne nerför backarna idag men dom gånger hon stod på benen hela vägen ner så slog hon mej :P

Men en av turerna så åkte till och med hennes mössa ifrån henne :rofl

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...