Singeltråden

Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.
Ni är ju helt galna( aj lajk) liksom jag.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Välkommen. :)
 
Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.
Ni är ju helt galna( aj lajk) liksom jag.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Många är gamla och går med käpp eller rullator härinne. :D
 
Gubbe!

Fuck bowling! (är sämst)

Eller ja, bowla ni så limmar jag på brewdarna. :banana

Fan gick vi från avklätt till bowling... har ja missat nåt... eh... neh... knappast... :näsblod

Nä nu blire att raka ansiktet och sticka iväg :D

Jag har SH tröja.. så det blir inte svårt att missa mig!

På vadå? Booooowlingen? :va

Tjenare gänget. Har lurkat en stund på SH, och kände att det var dags att regga mej.
Ni är ju helt galna( aj lajk) liksom jag.

Jag är dock så pass gammal att jag växte upp i en era med semaforer,röksigaler och morsetelegrafer
som enda kommunikationsmedel. ( ibland även `tapping the table' ) så ni får ha överseende med mej.

Nåväl, då kan du joina mig, Zippen o Slöis vi är uuuuuuuråldriga! (O ja personligen lite dement så du ska inte lita på nåt ja säger). :hihi
 
Tog du åt dig? :krama

Klart han gjorde, han är nästa lika uråldrig som tant Tjerringen! :4skrika

@peter1980

Jag måste nog påpeka att låten i family guy, är Surfin Bird med the trashmen.
:fakta låten är en sammanslagning av papa-oma-mow-mow och bird is the word

Hur gammal...

Jag är 50 plus

Aha... du vinner nog den tävligen här då, men Z, S o jag är hur som myyyyyyyyyycket äldre än småtomtarna i tråden. O hur som, sjuk är huvudsaken inte åldern... alltså inte sjuk som i ålderskrämpor utan psykiskt... äh... Slöis - hjjäääääääääääääääääääääälp! :näsblod
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top