Singeltråden

Mitt flabb äger. T-shirt i minus 15. :yoparty

Men du är ju halvägs till finland. De ser väl ut såhär efter jobb varenda kväll.

Meanwhile-in-Finland-157.jpg
 
Vad får dig att tro att jag tänkt?

F'låt, tänkte inte på att du var chey.

Näe, hade nog tänkt bjuda den som städar på god mat, oberoende vem som gör det egentligen för jag hatar att städa.

Fast, skickar du hit en riktig pudding kanske du kan få en "pimpnings biff".... :hihi
 
F'låt, tänkte inte på att du var chey.

Näe, hade nog tänkt bjuda den som städar på god mat, oberoende vem som gör det egentligen för jag hatar att städa.

Fast, skickar du hit en riktig pudding kanske du kan få en "pimpnings biff".... :hihi

Jovisst, kommer en faktura på resa traktamente och moms!
Maten räknas väl som förmån kanske.
 
F'låt, tänkte inte på att du var chey.

Näe, hade nog tänkt bjuda den som städar på god mat, oberoende vem som gör det egentligen för jag hatar att städa.

Fast, skickar du hit en riktig pudding kanske du kan få en "pimpnings biff".... :hihi

Skulle inte du fixa maten? :va
 
Du tror cäl inte att BE skullle visa dig om han fock dne för bedömning? :ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller:ätapiller:drool:drool:drool:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa

Skicka till mig, jag kan göra en objektiv bedömning och lovar att inte sprida ut bilden:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top