Singeltråden

Gråt emo, gråt!
[/QUOTE]

hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!

så blir de en bulle i ugnen iaf?!

Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D

Haha, jag kommer osökt att tänka på "I don't kiss on the first date"-tröjor... men vill han göra henne på smällen direkt så får man kanske specificera det hela ytterligare om man ska dejta sjp...:gnissla Man kan fan inte säga annat än att han är het på gröten hur som helst... :D

Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta

Du menar att jag _inte_ skall skriva "100% tjöttprodukt" i menyn? :va

Då skrämmer du ju bort eventuella vegetarianer. Du får tänka taktiskt vafan!:7peta

Nu var det ju ändå inte jag som började snacka om att liggas, jag föreslog får fan kaffe & bulle! :7peta

Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D

hurru, feeeel, inte alls emo musik.. inte om man hör till hachbräda generationen!

Vänta lite.. har du läst texten? "tears don't fall, thay crash around me"! är inte det emo nog? då gör väll hans röst resten av jobbet för att bli emo.

Men ok.. Bättre (sämre)?
:zpy

Hade för mig att det var :popcorn

Popcornsmajlen finns ju inte längre... :( Och den symboliserade väl mer "Det här ska bli spännande!"?:va dvs popcornsmajlien är vad alla vi andra tänker när sjp börjar ragga medelst kaffe och bulle...:hihi

Edit: Fan vad klockan börjar bli mycket för övrigt... Man kanske skulle gå och knyta sig?:va

Du föreslog :fika och bulle, ungefär som att be en brud följa med hem på lite te och knulla...:hihi Och när man sen får nobben frågar man "vadå, gillar du inte te eller??:va" :D

:=öppet för tolkning, så får hon läsa in hur mycket, eller lite, i det som hon själv vill. :nicka

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon