Sådär då, djup urringning utan att brösten syns, det måste väl vara tillräckligt?
View attachment 377674
Tack för att du precis förenklade min dag lite!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sådär då, djup urringning utan att brösten syns, det måste väl vara tillräckligt?
View attachment 377674
Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.![]()
Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.![]()
Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.![]()

Förresten Pippi, ja har oxå en kissemiss men min är inte svart... hon gillar inte Jonny däremot...![]()


Om man har the hots för sin fd. (och sannolikt åter blivande) "chef", hur löser man det?
Verkar som att hon också är nysinglad, men när man har som en professionell relation blir det så märkligt även om man skulle ha turen att träffas ute :/
Tuttar?

Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem![]()
![]()
Jag håller med...bättre att hålla sig undan så slipper man problemen det medför.![]()


Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem![]()
![]()

plus att det va lite fail att ge mig heads up på när... nu vet ja ju att du kommer försöka...![]()
, det dumma e att han "drabbar" även sitt ex å sin dotter 
Blivande crazy catlady?![]()
Skönt att man kommit över allt vad problem i relationer är .... och har lixom "slutat bry sig" så mycket , fan händer nått så händer nått annars så skitsamma lixom.
Å dom enda problem med mina relationer som finns det verkar alla andra ha .... å nu har jag ett skruvat EX som är sjukligt svartsjuk tydligen tillomed efter 3 år) , skickat massa trams på FB å sånt ... bara ta det med ro han är åxå från 80italet å en liten jävla spillevink, det dumma e att han "drabbar" även sitt ex å sin dotter
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |