Singeltråden

Om man har the hots för sin fd. (och sannolikt åter blivande) "chef", hur löser man det?

Verkar som att hon också är nysinglad, men när man har som en professionell relation blir det så märkligt även om man skulle ha turen att träffas ute :/

Om man har the hots för sin fd. (och sannolikt åter blivande) "chef", hur löser man det?

Verkar som att hon också är nysinglad, men när man har som en professionell relation blir det så märkligt även om man skulle ha turen att träffas ute :/

Tuttar?

Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem :tummenupp

:näsblod

Jag är glad över dessa misslyckade dejtförsök eller vad fan man nu ska kalla det eftersom de påminner mig om att det livet jag lever är alldeles utmärkt. Jag har förvisso problem med relationer öht och det känns skönt att jag inte heller behöver löser dem :tummenupp

Jag håller med...bättre att hålla sig undan så slipper man problemen det medför. :tummenupp

skönt att man inte är ensam, jag har inte givit upp dock. Nån måste jag kunna lura att bli ihop med mig? :gnissla

Skönt att man kommit över allt vad problem i relationer är .... och har lixom "slutat bry sig" så mycket , fan händer nått så händer nått annars så skitsamma lixom.
Å dom enda problem med mina relationer som finns det verkar alla andra ha .... å nu har jag ett skruvat EX som är sjukligt svartsjuk tydligen (tillomed efter 3 år) , skickat massa trams på FB å sånt ... bara ta det med ro han är åxå från 80italet å en liten jävla spillevink :hihi , det dumma e att han "drabbar" även sitt ex å sin dotter :död:mad:

Blivande crazy catlady? :7peta

Kommer inte hända för jag ska inte ha nån mer katt efter denna. Är såååå trött på katthår och allergi osv. Nej nej inga mer katter även fast de kan va mysiga.

Skönt att man kommit över allt vad problem i relationer är .... och har lixom "slutat bry sig" så mycket , fan händer nått så händer nått annars så skitsamma lixom.
Å dom enda problem med mina relationer som finns det verkar alla andra ha .... å nu har jag ett skruvat EX som är sjukligt svartsjuk tydligen tillomed efter 3 år) , skickat massa trams på FB å sånt ... bara ta det med ro han är åxå från 80italet å en liten jävla spillevink :hihi , det dumma e att han "drabbar" även sitt ex å sin dotter :död:mad:

Nu är ju jag nygammal härinne så tillåt mig vara frågvis...du är kille? Ditt ex är kille som har en dotter? Förvirrad...:confused:

nä men hon som slaggade här i natt har ett ex :rolleyes:

mitt ex är en tjejj å vi kommer jättebra överrens med ungar å sånt... å skiter i våra/varandras nya eskapader :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show