Singeltråden

Snabb update:

Maestro börjar nog bli lite onykter.
Annars sitter vi och diskuterar teckenspråk :D de har fått lära sig lite teckenspråk.

Sällskapet är fint. Och jag är inte alls så onykter som jag var i fred :vissla

Fast det är väl ingen som har sagt att ni inte får klaga på slappa fittor? Finns säkert såna som gör det också.

Förvisso, men du måste hålla med om att det är mer allmänt vedertaget att diskutera och skylla på killens storlek och inte tjejens ;) all i'm sayin'... :D

Min uppdate är jättetrevlig.
Vakna till nu, dräggel på kinden och de känns som en ångvält kört över mig 15 gånger och fokuserat på huvudet.

Jag kommer inte klara natten. Hemska förkylning.

Aja nu ska jag vända mig om och dräggla på andra kinden.

Förvisso, men du måste hålla med om att det är mer allmänt vedertaget att diskutera killens storlek och inte tjejens ;) all i'm sayin'... :D

Absolut. Men så är de där som vill ha 50cl burkar ganska få, och väldigt många killar har fel uppfattning om vilken storlek som är "tillräcklig" (vilket ju även där är individuellt bland tjejerna). Säg såhär då (bara för att fortsätta på mitt überseriösa spår såhär på lördagskvällen) så om jag mäter 20 cm på mig själv, från fittan och uppåt - då är jag i princip vid naveln. Jag är ganska övertygad om att en kuk inte tar sig så långt på insidan. Och skulle man ändå vara så fruktansvärt dåligt utrustad att kuken är värdelös, så är mitt tips att träna upp en jävla bra tungteknik så är det få tjejer som kommer klaga! :tummenupp

Tycker bara att den är en intressant diskussion ur ett rent jämlikhetsperspektiv :D

Underlivsperspektiv tror jag det heter... heheh... :D

Meh sluta vara så snäll då!!! :4skrika

Min uppdate är jättetrevlig.
Vakna till nu, dräggel på kinden och de känns som en ångvält kört över mig 15 gånger och fokuserat på huvudet.

Jag kommer inte klara natten. Hemska förkylning.

Aja nu ska jag vända mig om och dräggla på andra kinden.

Stackars liten, men du får skylla dig själv... ingen alkohooooool!!! :7peta:4skrika

Lugn. Jag menade bara att, om trådstämningen håller i sig, får du komplimanger. Oavsett om du vill eller inte. Ta't lugnt katten;)

Jag är gööörlugn! :D Är bara lite trött på den allmänna uppfattningen om att man fiskar komplimanger så fort man skämtar om sig själv (utseendemässigt i alla fall).

Men jag är fullkomligt lugn, ska sätta på mig hatten och dansa runt en sväng nu!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show