Singeltråden

SHU i all ära men jag tror att SHH är bättre :yoparty

Visst stämmer det att Maestro ansvarar för min och YipYips psykiska hälsa ikväll.

PS. Jag ska ta med mig sprit till YipYip ikväll så Maestro lär få fullt upp :fakta (Jag får väl ta lite eget ansvar då... :7peta)

Känns som att jag får vara nykter ikväll.

Mmm... Retorisk fråga va... Jag personligen är av den bestämda åsikten att det spelar roll som fan. Vi kan säga så här: det finns minimigränser... :fakta

Nej, faktiskt inte. Varför är det så att killen ska uppfylla ett visst minimikrav egentligen? Varför är det så att det automatiskt är fel på gurkans storlek och inte grottöppningen man viftar med den i? :va det pratas en jävla massa om killens storlek och att den spelar roll, men tjejens storlek är helt ursäktad. Är det jämlikhet va??:va :D

Last edited:
Nej, faktiskt inte. Varför är det så att killen ska uppfylla ett visst minimikrav egentligen? Varför är det så att det automatiskt är fel på gurkans storlek och inte grottöppningen man viftar med den i? :va det pratas en jävla massa om killens storlek och att den spelar roll, men tjejens storlek är helt ursäktad. Är det jämlikhet va??:va :D
Nä men det är ju så att kvinnorna sitter på makten. Pun intended. :D

Hmmm... Vi jämför ju ER storlek relativt andra mäns inte med vår... så hur tänkte du nu.... :3freak

Hört talas om G-punkt?

images

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!