Singeltråden


*busvissla*

Är det där en sån tatuering som man kan slicka av? :glömdet

Jag har inte fyra ben så vilket är bakfoten? :va

Det är benet mellan axlarna. :fakta

Jag är väl aldrig elak? :va

Nejdå, bara när du andas. :gnissla

Payback's a bitch. Kom ihåg det. *Se hotfull ut*

Tydligen så tror hon att vi bara har hojarna som nåt alla skylla på för att få prata snusk. :va

Fuck, hon har listat ut våran hemlighet. :3freak


Don't mention it! *fniss* :krama

Nae du försökte krypa omkring i sängen...that's different. :dummer

:tuttar
 
*busvissla*

Är det där en sån tatuering som man kan slicka av? :glömdet

Nope! Den har inte försvunnit när tjejer har slickat på den iaf :tummenupp Gjord på en studio som hette "Aj Som Fan Tattoo" (true story). Gjorde den sista dagen i hojmekplugget i Motala. :)

Intressant fakta: Varför det står Viking är för att jag heter det i mellannamn, vilket jag fick av min morfar som hette det i förnamn!
 
Se där! Du minns det enda viktiga som skrivits i den här tråden!

Bra jobbat tjejen! ;)

Klart jag minns, det var ju i en diskussion om samma spelning! ;) Och jag är sjukt bra, jag vet.

Har blivit besviken på spelningar förut faktiskt(helt ärligt).

Men säg att du har rätt då... Får hoppas man kan se förbi värmländskan då! :D

Men då har du inte varit på spelningar i Karlstad? Nu har jag visserligen inte varit på så mycket punkspelningar här, men finns alltid massa snygga brudar på hårdrocks- och metalkonserter! Och jag har några kvinnliga vänner som ska dit, så några snygga brudar VET jag kommer dit! :D
 
Men då har du inte varit på spelningar i Karlstad? Nu har jag visserligen inte varit på så mycket punkspelningar här, men finns alltid massa snygga brudar på hårdrocks- och metalkonserter! Och jag har några kvinnliga vänner som ska dit, så några snygga brudar VET jag kommer dit! :D

Som sagt.. No-brainer!

:tuttar-->:tuttar--->överallt! :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top