Singeltråden

Efter en liten tids frånvaro är man nu tillbaka i singelträsket.
Hur var det nu man gjorde?

Hugade spekulanter på ett stycke 33-årig akademikerhunk kan skicka CV via PM.
:banana
 
Efter en liten tids frånvaro är man nu tillbaka i singelträsket.
Hur var det nu man gjorde?

Hugade spekulanter på ett stycke 33-årig akademikerhunk kan skicka CV via PM.
:banana

Jag börjar fila direkt på mitt cv. :tummenupp
 
Det beror på hur nära man står.

Va? Var är du?!?! Här!?!?! :3freak

Efter en liten tids frånvaro är man nu tillbaka i singelträsket.
Hur var det nu man gjorde?

Hugade spekulanter på ett stycke 33-årig akademikerhunk kan skicka CV via PM.
:banana

Till å börja me undviker du mig, ja är bara här få o jävlas! :rock Men välkommen! Det är kuuuul här! :banana

Jag börjar fila direkt på mitt cv. :tummenupp

Meh, hur många pojkvänner ska du ha? Bigamist! :gnissla
 
Åhjävlar!
80 lök är bra nära en årslön för mig.

Jäkla överklasskärringar! :sissy

Meh? Ja trodde man fick mer i studiebidrag per år än 80 bagare...!?!? (getting old) :3freak

Haha fantastiskt!

Jag fick förövrigt denna kommentaren riktad mot mig i ett annat forum nyss, totalt omotiverat, i en diskussion om sol(!):

"Fast det är klart, hon vet ju inte att du är Sveriges största stjärna i genren "vuxenfilmer utomhus vintertid"..."

Det går bra nu. :cool:

Största stjärna i grenen... men de låter ju låvande... eller hörde ja fel? :va

Det kan du ge dig på. Framförallt hörs det. Jag blir förbannat otrevlig. :tummenupp


Uhhh, I scaaaaaaaared! :7peta

MUMS! Nu har man lekt husfru och lagat mat....såååååå gott. :)

Ja e osså husfru, men min man lagar mat åt mig... :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top