Singeltråden

Tror att jag kanske har kommit underfund med den här jävla tapatalkskiten lite mer nu så jag inte läser fel hela tiden. Nu ska man bara undersöka den där jävla pippifågeln, landskapet...kameran tänker jag inte leka med när jag ligger i sängen o ska sova. :/
Köp en padda, tapatalk i HD!!! Det är överklass så det skriker om det. :tummenupp

Skrev ju det! Kollat motoGP :va ....och fikat....inte :fikat utan verkligen fikat :P

Jo så mycket fatta jag också :tungan Men inte fan vet jag vem allas riktiga namn är... Var mer nyfiken om du vart på dejt och vem är denna Sarah som du har käkat bullar med? Är hon härifrån hon ju gärna träda fram! :)

Jo så mycket fatta jag också :tungan Men inte fan vet jag vem allas riktiga namn är... Var mer nyfiken om du vart på dejt och vem är denna Sarah som du har käkat bullar med? Är hon härifrån hon ju gärna träda fram! :)

Du menar så :P hon är härifrån men hon får väl träda fram själv :tummenupp jag är en gentleman ;) hon sitter nog i bilen fortf :P

? ??? ? ???❤???
?????????????
?

Den som kan läsa den rebusen till jag vaknar imorgon bitti kan få ett fint pris på nästa SH fest. :)

�� ������ �� ������❤������
��������������������������
��

Den som kan läsa den rebusen till jag vaknar imorgon bitti kan få ett fint pris på nästa SH fest. :)

Pippi sover, drömmer om att hångla upp en groda (Peter). Peter blir kär och dom lyckliga två gifter sig under svartflaggsvarvet.
Röda läpp avtryck lämnas kring roten på Peters...

Peter skjuter pippin och stjäl hennes ipad med ett stort antal HD appar i som pippi köpt för många pengar.

Repetera med nästa fågel.
:banana:fyllisar

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!