Singeltråden

Menar, Aerobics, en typisk tjejgrej och den kan väl inte vara så jobbig? :lol

Tio minuter senare låg jag och ett par andra på golvet och kippade efter andan och hade nära-döden-upplevelser. :rodnar

Åkte på samma nit med poweryoga eller varenuvar.

Hade ont i muskler jag inte visste fanns i flera dagar :)
 
Åkte på samma nit med poweryoga eller varenuvar.

Hade ont i muskler jag inte visste fanns i flera dagar :)

Jag ska sitta på en häst på lördag för första gången sedan typ.. oktober. Jag förväntar mig ungefär samma upplevelse, och det värsta är nog att jag redan nu vet hur ont det kommer att göra!:cdevil
 
Jag ska sitta på en häst på lördag för första gången sedan typ.. oktober. Jag förväntar mig ungefär samma upplevelse, och det värsta är nog att jag redan nu vet hur ont det kommer att göra!:cdevil

Jo fi fan, jag vart upplurad på en såndäringa en gång!
De kunde inte avgöra om det var jag eller pollen som såg räddast ut.
Sedan gick man lite lustigt :gnissla

Lider med dig!
 
Jo fi fan, jag vart upplurad på en såndäringa en gång!
De kunde inte avgöra om det var jag eller pollen som såg räddast ut.
Sedan gick man lite lustigt :gnissla

Lider med dig!

Meh pollar är varma o fina det gäller bara att kunna spread em an tight em at the same time... :7peta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top