Slowroller
Skrämmer små barn
Du var bra o ha när jag inte orkade gå till baren ozå!![]()
Ja jag är ett synnerligen användbart däggdjur.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du var bra o ha när jag inte orkade gå till baren ozå!![]()

Tack som FAN för en underbar kväll och fest!
Blev vare sig :ligga eller :fika men det var EPIC ändå!
Längtar redan till nästa!![]()

Jo det e sant.....men då hade jag ju fått lämna singeltråden. Jag är inte säker på att jag är redo för det.![]()

Mer sliten idag än igår, hur är det möjligt?
hmmm... fast jag var faktiskt o yogade igår och pigg på föreläsningen i förmiddags... jag kanske håller på o blir yngre!?!? 
Jag hade bokat ett telefonsamtal imorse, jag har inte ringt det än...
Är jag en dålig människa?

Ja jag är ett synnerligen användbart däggdjur.![]()
Jag tror att någon börjar gilla multiquote funktionen.![]()

Funkade hallonfisarna dagen därpå? Måste få veta om man ska överge ölen till nästa gång...![]()
Han hade iaf hallonsperma(!) på sina byxor igår.

Va gjorde du i hans byxor!??!![]()
Alltså det var inte i byxorna utan på byxorna. Och han upptäckte det själv. Jag är oskyldig......tror jag.


Säker på det, det blev lite dimmigt på slutet sa du...![]()
Mäh! Vad är det med kvinnfolk egentligen... fick reda på i lördags att Pippi inte heller gillar champagne (försåg henne med ett gäng glas förra festen) så den här gången fick hon Cuba Libre istället.![]()
nepp som tur va ... däremot så hadde hon fått lite fyllmess
vettefan vafför jag pep så tidigt , skulle mest ut å lufta lite (typ nått varv runt kvarteret utanför allstars) men lyckades bli raggad till vildaVäsby .....
märks idag att fekken var lyckad iaf (eller så börjar man bli gammal)

Tråden är ovanligt död tycker jag, hur länge hade ni tänkt vara bakis egentligen va?![]()
![]()

Tråden är ovanligt död tycker jag, hur länge hade ni tänkt vara bakis egentligen va?![]()
![]()
Det är väl nåt slags jobb ivägen för de flesta. Själv ska jag jobba natt.![]()

Snart där!
Det brukar väl inte hindra sh-surfande rent generellt, tycker det postas i tid och Otid...![]()

Tråden är ovanligt död tycker jag, hur länge hade ni tänkt vara bakis egentligen va?![]()
![]()

Man kan ju tro att det är de som är gamla o inte ja...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |