Singeltråden

Ska jag tro kontoutdraget så stämmer nog punkt 1 :fyllisar

Äh, får bli mkt kaffe, en lätt lunch och ett träningspass ikväll, sen borde man vara kung igen.

Jag hade bokat ett telefonsamtal imorse, jag har inte ringt det än...

Är jag en dålig människa?
 
Jajjemän! :yoparty
Det är ju inte som att jag skriver och raggar här... bara att det är den absolut mest underhållande tråden på SH. :)

Det var skoj att träffa så mycket folk i lördags... tyvärr hann jag inte leta upp folk som jag inte träffat förut då vi kom ganska sent till festen, men men... kanske kommer fler tillfällen att lära känna nya ansikten. :)

noooooooo du menar att folk här inne inte skriver för att ragga, buhuu.. där försvann alla mina drömmar om den här tråden för att hitta min skinande riddare på en ännu mer välputsad ekipage :gråta:gråta:gråta:tungan
 
noooooooo du menar att folk här inne inte skriver för att ragga, buhuu.. där försvann alla mina drömmar om den här tråden för att hitta min skinande riddare på en ännu mer välputsad ekipage :gråta:gråta:gråta:tungan

Måste man ha välputsad hoj för att få åka? :va

Då är jag rätt så rökt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top