Singeltråden

Tack som FAN för en underbar kväll och fest! :yoparty

Blev vare sig :ligga eller :fika men det var EPIC ändå! :banana

Längtar redan till nästa! :fakta
Bra där. Ladda ett år i förväg. :hihi

Fy fan vad det tog tid att ta sig hem till Skåneland. Jag hade en hyfsat trevlig dag. Eftersom jag fick för mig att promenera till Vasamuseet gick det år helvete direkt men jag skyller på Google maps. Jag hamnade vid Nationalmuseum och det var ju tur det eftersom det kom fram en tjej från San Fransico och frågade om vägen till just Vasamuseet. :) Vi gjorde en gemensam ansträngning och hittade till sist. Väldans trevlig tös på min ära.
 
Bra där. Ladda ett år i förväg. :hihi

Fy fan vad det tog tid att ta sig hem till Skåneland. Jag hade en hyfsat trevlig dag. Eftersom jag fick för mig att promenera till Vasamuseet gick det år helvete direkt men jag skyller på Google maps. Jag hamnade vid Nationalmuseum och det var ju tur det eftersom det kom fram en tjej från San Fransico och frågade om vägen till just Vasamuseet. :) Vi gjorde en gemensam ansträngning och hittade till sist. Väldans trevlig tös på min ära.
Utvandringstanketrevlig eller enstaka facebookchat-trevlig? :D
 
Jag har byltat på mig ofantliga mängder kläder och håller på att brinna upp inifrån. :-P Ska på exkursion och stå på klipphällar hela dagen så jag lär väl bli nöjd med klädvalet senare. Men just nu känns det som en dum idé. :-)
 
Carnivore vet din fru om att du skriver i singeltråden?!

Jajjemän! :yoparty
Det är ju inte som att jag skriver och raggar här... bara att det är den absolut mest underhållande tråden på SH. :)

Det var skoj att träffa så mycket folk i lördags... tyvärr hann jag inte leta upp folk som jag inte träffat förut då vi kom ganska sent till festen, men men... kanske kommer fler tillfällen att lära känna nya ansikten. :)
 
Nu tänker jag snart gå och dö på riktigt. Det här är ju vansinnigt! Champagne kan inte vara till för att drickas, jävla skitpåhitt.

Mäh! Vad är det med kvinnfolk egentligen... fick reda på i lördags att Pippi inte heller gillar champagne (försåg henne med ett gäng glas förra festen) så den här gången fick hon Cuba Libre istället. :yoparty
 
Jag har byltat på mig ofantliga mängder kläder och håller på att brinna upp inifrån. :-P Ska på exkursion och stå på klipphällar hela dagen så jag lär väl bli nöjd med klädvalet senare. Men just nu känns det som en dum idé. :-)

Ja det var det.
Ofantligt lite kläder passar dig bättre.

Gör om, gör rätt!
 
Inte hon du skulle undvika väl?

nepp som tur va ... däremot så hadde hon fått lite fyllmess :rodnar

vettefan vafför jag pep så tidigt , skulle mest ut å lufta lite (typ nått varv runt kvarteret utanför allstars) men lyckades bli raggad till vildaVäsby .....
märks idag att fekken var lyckad iaf (eller så börjar man bli gammal :tungan )
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top