Singeltråden

Jag äter nog inte där iaf, blir lite förfest här. :-) See ya later! :-D

nyss hemkommen från messan, lyckades träffa ulven, rockmammsen, pisken och tjerringen....hon såg lika bra ut framifrån som bakifrån kan jag intyga :tuttar hoppas ni som är kvar får en riktigt trevlig kväll :krama

Ni som är på festen och läser detta! En av bartendrarna som jobabr där i afton heter Sebastian(Basse), han är i typ 30-35årsåldern, troligtvis lite skägg om han inte rakat bort det och han kan ni gå fram till och få eran bild tagen så skickas den till mig! :D Han har redan skickat mig lite bilder på hur det ser ut på festen eftersom jag inte kunde komma själv :( Men gå gärna fram till honom, presentera er och hälsa att ni skulle vilja skicka en bildhälsning till Foccan :tummenupp då blir både han och jag väldigt glad!!! :D

Jag bangade åxå likt foccan... kalven var inte riktigt redo för grönbetet torts allt ;) (släpp sargen och kom ut i matchen jag veeet,)

Hoppas ni får riktigt kul!

:ligga?
uma9ajut.jpg

ni som är på festen och läser detta! En av bartendrarna som jobabr där i afton heter sebastian(basse), han är i typ 30-35årsåldern, troligtvis lite skägg om han inte rakat bort det och han kan ni gå fram till och få eran bild tagen så skickas den till mig! :d han har redan skickat mig lite bilder på hur det ser ut på festen eftersom jag inte kunde komma själv :( men gå gärna fram till honom, presentera er och hälsa att ni skulle vilja skicka en bildhälsning till foccan :tummenupp då blir både han och jag väldigt glad!!! :d

bög ... *host*

Vad konstigt det blev.

Vad konstigt det blev.

Ähh.. Blev bra! Swish fick ragg.. Jag gick vidare till ett ställe.. Skåningarna kom efter och fick inte komma in..
Jag gick ut.. Skåningarna var borta, så jag hamnade med PippiT, beyondevil mfl på en pub..

Nu i taxi på väg hem till datorn :kär

Ähh.. Blev bra! Swish fick ragg.. Jag gick vidare till ett ställe.. Skåningarna kom efter och fick inte komma in..
Jag gick ut.. Skåningarna var borta, så jag hamnade med PippiT, beyondevil mfl på en pub..

Jag är fasen ingen skåning... :4skrika

ähh , åkte hem , eller fastnade i Väsby .. sen vart de :ligg ... nu åkte hon hem å nu känns det typ :tomt ... behöver ju lite kramas ibland :krama

Överklassen åker taxi och pöbeln fick åka tunnelbana....

Jag fick helt oväntat hångla. :D fortfarande förvånad, dock inte av det motsatta könet. :hihi

Ricken, gillar dig mycket mer irl än här. :D

Jag fick helt oväntat hångla. :D fortfarande förvånad, dock inte av det motsatta könet. :hihi

Ricken, gillar dig mycket mer irl än här. :D

Fanns det lesbianer där oxå? :banana :banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026