Singeltråden

Mindre 12h kvar till entre på Allstars. Nån som är taggad? :liggfest!!

öhhh, mindre än 12 timmar ... ska du tälta utanför å hänga på låset ? :tungan

Jag vet inte vad :fika är för nått :)
Jag tänkte mig en fika med en kopp kaffe och en räksmörgås eller toast runt ett litet bord i ett mysigt café. Det hade varit trevligt.
Drt hade det alldeles säkert. Vi kan ta :fikan sen. Du får kolla upp vad :fika är.. He, he.

jooorå så att jag har minsann blivit lovad en plats i en bil som går till mc mässan på lördag, blir antagligen hemsläpad innan det bär av till kalaset för er andra men några kanske man hinner se på mässan i alla fall......intressant utveckling av min seriösa (nå ja..) trådstart föresten, över 500 sidor med matnyttig läsning som bidragit till öhm.. 1 förhållande :tummenupp :banana
View attachment 376869

lägger till en sån där bild så man eventuellt blir igenkänd

OJ! Du är så stor att jag skulle kunna sitta i ditt knä utan att krossa dig! :rodnar

Tror någon har tagit fel på dag...

Jag skyller på att det var tidigt på morgonen, trött, stod på gymmet, frustade, såg säkert skitfjantig ut.
Mitt fel, jag går och lägger mig nu så försöker jag igen imorgon.

Samma tid samma kanal.

Varför undrar du det? Vaäre med RR? :va

Ni är ena himla huliganer! Nä tänkte om det mot förmodan va honom jag faktikst va ute och drack öl och festade med i somras när jag va i malmö på jobb haha :D Hade varit ett coolt sammanträffande :) Tyckte han va lite smålik men mitt minne är inte vad det en gång varit :tummenupp :(

Last edited:
Finns ett event på fb för sporthojsfesten https://www.facebook.com/events/184211181723724/

Verkar som bordsbokning med mat är från kl 18 om man inte sagt annat.

Och om man läser nåt av dom 2458 olika inlägg jag har gjort där jag skrivit i klartext att jag har bokat bord från 18:00 så kan man nog anta att det går att sätta ner arslet på en stol från kl 18:00 och få sig en saftig burgare/stek innan allt hits the fan, så att säga. :tummenupp

Och om man läser nåt av dom 2458 olika inlägg jag har gjort där jag skrivit i klartext att jag har bokat bord från 18:00 så kan man nog anta att det går att sätta ner arslet på en stol från kl 18:00 och få sig en saftig burgare/stek innan allt hits the fan, så att säga. :tummenupp

Jepp I know, morsor har alltid koll :yoparty men jag såg något inlägg med fråga om när man skulle komma så jag tänkte bara uppdatera infon lite i till den senaste sidan.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025