Singeltråden

Jo, jag gillar rumpor. :)

Jaja. Berätta nu varför du och hinken "lyckades" återkomma till tråden nästan precis samtidigt!! :4skrika

Bra fråga du men jag har inget svar. Visste inte att hon också varit borta :P

Min anledning är att jag farit runt som en dåre men nu äntligen slagit mej till ro i strawtown.
Inga föreläsningar fören på tisdag heller så ni lär få se mer av mej...om nu inte hinken bjuder på dejt ;)

Bra fråga du men jag har inget svar. Visste inte att hon också varit borta :P

Min anledning är att jag farit runt som en dåre men nu äntligen slagit mej till ro i strawtown.
Inga föreläsningar fören på tisdag heller så ni lär få se mer av mej...om nu inte hinken bjuder på dejt ;)

Då lär vi se mer av dig. :hihi

Har du sett hur kvinnan ser ut? Klart som fan hon inte behöver jobba för att få ligga!

haha tack! :krama Men det är faktiskt roligare att jobba, LITE, än att få serverat. Dock är det inte roligt när personen spelar svårfångad, det är bara sjukt jävla tråkigt.

jooorå så att jag har minsann blivit lovad en plats i en bil som går till mc mässan på lördag, blir antagligen hemsläpad innan det bär av till kalaset för er andra men några kanske man hinner se på mässan i alla fall......intressant utveckling av min seriösa (nå ja..) trådstart föresten, över 500 sidor med matnyttig läsning som bidragit till öhm.. 1 förhållande :tummenupp :banana
axelpress2.jpg

lägger till en sån där bild så man eventuellt blir igenkänd

haha tack! :krama Men det är faktiskt roligare att jobba, LITE, än att få serverat. Dock är det inte roligt när personen spelar svårfångad, det är bara sjukt jävla tråkigt.

Haha ja, det kanske det är. Har tack och lov aldrig varit med om någon som spelat svårfångad, förstår verkligen inte grejen. Visst att man inte behöver slänga sig framför fötterna på personen, då blir det ju automatiskt mindre intressant, men har man nåt intresse kan man väl visa det? :va

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025