Singeltråden

En styck ardennerröv coming right up o nåt så extremt ovanligt som en helfigursbild av Pamcake i en annan uniform än den hon vanligtvis brukar bära..
Ja, ja.. Skyll er själva som tjatar om pics..

De bilderna gjorde det inte ont att titta på. :tummenupp

Hrm ja.. Undrar om en bild på mig i insatsrustning funkar lika bra? :rolleyes:

En styck ardennerröv coming right up o nåt så extremt ovanligt som en helfigursbild av Pamcake i en annan uniform än den hon vanligtvis brukar bära..

Jag tycker det verkar som du har haft lite synpunkter på ditt utseende sista tiden, jag måste säga att jag inte har någon som helst förståelse för detta. Och med tanke på antalet tryck på gilla-knappen så tror jag att de flesta här håller med mig.

Men du får vara lite försiktig, tänk på stackars Bushido, hans hormonnivåer kan ju hamna på farligt höga nivåer av sådana här bilder. :)

Jag tycker det verkar som du har haft lite synpunkter på ditt utseende sista tiden, jag måste säga att jag inte har någon som helst förståelse för detta. Och med tanke på antalet tryck på gilla-knappen så tror jag att de flesta här håller med mig.

Men du får vara lite försiktig, tänk på stackars Bushido, hans hormonnivåer kan ju hamna på farligt höga nivåer av sådana här bilder. :)
Ja det var ju väldigt.. Ångrar mig nästan.
Lite kuriosa o en svag parallell med Buskis kan nämnas att jag för det fösta blev bortgift redan i trappan ner till stället o sen blev jag uppraggad i baren av ett litet pojksnöre ca 23 år :hihi som bara vägrade tro på mig när jag svarade på hur gammal jag var. Jag fick fan visa leg.. :fakta Han stirrade på mig med en klentrogen blick..

Det är väl bara att testa, släng upp en bild så får vi se hur mottagandet blir här i tråden. :)
Nä, kan ju inte ta ifrån er bilden av min kvinnliga sida. :tuttar
Män har en tendens att bli rädda när man kommer marscherande emot dom i full rustning, med skölden o batongen höjda. Why liksom? :va

Nämen hoppla .... naughty schoolgirl look :brynad :yoparty

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...