Skriv-vad-du-vill-tråden

Goooooooooooooood moooooooooooorning... :D

:kaffejajamen
:ingajeflabrandlarmpåjobbetsådetså :morr
:merakaffejajamen

Sol bad och värme och lite jobb :D Längtar verkligen inte hem om det inte vore för en ny hoj som skall hämtas i helgen :yoparty:rock

:Trollglad

Fick beröm från chefen, som blivit uppringd av kunden, för min insats vid branden igår.. :duttigTroll

:proffsigsomfan

Morrn, morrn, just hemkommen från Rom å på lördag sticker jag till Cran Canaria.... just nu e de najs att vara jag!!!:D:D

känns som om du är ute å reser hela tiden! du tjänar för bra helt enkelt :hihi en intressant människa! Har du blogg (bloggar om dina resor?) eller instagrammar du något?

Ibland blir jag lite fascinerad av hur dom planerar i plugget, någon har kommit på att lägga praktik-perioden så att det är tre eller fyra klasser som ska ha praktik samtidigt!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Ibland blir jag lite fascinerad av hur dom planerar i plugget, någon har kommit på att lägga praktik-perioden så att det är tre eller fyra klasser som ska ha praktik samtidigt!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet

Standaaaaaaard, lite konkurrens om platserna är väl bra :7peta Se till att vara ute i god tid så är det luugnt:fyllisar

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...