Singeltråden

Jag kan inte ens trä en vanlig symaskin. Hade träslöjd hela sjuan, åttan och halva nian, sen sa läraren att han inte kunde ge mig godkänt hur gärna han än ville, så jag fick byta till syslöjd. Lyckades klippa ut framsidan till ett linne och sticka en "halsduk" som var 20 cm lång. Läraren gav mig godkänt för att jag "försökte". :3freak

Och så gillar du hårdrock. Trollar du eller finns du faktiskt?

Jag kan inte ens trä en vanlig symaskin. Hade träslöjd hela sjuan, åttan och halva nian, sen sa läraren att han inte kunde ge mig godkänt hur gärna han än ville, så jag fick byta till syslöjd. Lyckades klippa ut framsidan till ett linne och sticka en "halsduk" som var 20 cm lång. Läraren gav mig godkänt för att jag "försökte". :3freak

Haha underbart!

Jag syr ibland på jobbet nu och har fått lära mig att man tydligen kan köra för fort med en symaskin. Nålarna brukar visst kunna gå av då... :rolleyes:

Du tror inte jag har tänkt på det så? Jag började faktiskt fundera på att flytta till Stockholm för några år sen, enbart pga konserterna.

Herregud vad bitter jag låter! Det var inte meningen. Tänk er en jättelycklig smilegubbe där på slutet eller nåt, så ser det nog lite bättre ut.

/Slut på monologen

Försöker fixa med två tjejer till festen, får se om jag lyckas övertala dom. :hihi

Clownis: skulle det gå bra om två bruttor åker med dig till sturup på lördag från hbg? Tror jag tar det flyget oxå.

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026