Singeltråden

Är det OK om jag använder singeltråden för en seriös fråga? :)

Det mesta talar för att jag kommer att vara singel resten av livet. För många är familjebildningen en stor del av livet. Eftersom jag räknar med att det kommer att saknas i mitt liv undrar jag om ni kloka människor här i singeltråden har några förslag på vad jag ska fylla livet med istället? :va

Det mesta talar för att jag kommer att vara singel resten av livet. För många är familjebildningen en stor del av livet. Eftersom jag räknar med att det kommer att saknas i mitt liv undrar jag om ni kloka människor här i singeltråden har några förslag på vad jag ska fylla livet med istället? :va
Hojkörning, fiske, träning, samla frimärken........gör va fan du vill så länge det är hyfsat lagligt. Det ska jag göra så fort jag får råd.

Vin,Kvinnor och sång såklart .... samt om du undviker kloning så kommer du ha massa deg å slösa på endast digsjälv samt på vin kvinnor och sång :)

//Edit ... har redan haft familjegrejjen ....å nu varannan vecka , funkar skitbra med vin kvinnor och sång ojämna veckor (dock den lite billigare sorten)

Last edited:
Vin,Kvinnor och sång såklart .... samt om du undviker kloning så kommer du ha massa deg å slösa på endast digsjälv samt på vin kvinnor och sång :)

Låter som en bra idé i teorin, men jag dricker inte alkohol och om jag hade någon framgång med kvinnor så kanske jag inte skulle vara singel hela livet. :) Jag är totalt tondöv så det skiter sig på den punkten också. :D

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back