Singeltråden

Exakt.. you don't get it.

Tänkt dig att en kille du är tillsammans med som du verkligen tycker om skriver en kärlekshälsning där han har tagit sig besväret att inte bara lära sig massa häst/ridningsuttryck utan även fått med Kawasaki's loggas font för använda allt på ett kreativt sätt för att säga hur mycket just DU betyder för honom.

Jag fattade visst det. Jag är väl inte tillräckligt romantiskt lagd helt enkelt. :näsblod

Jag är lärare både mot förskola och grundskolans tidiga år, men jobbar på en förskola och har hand om 3-5åringar. Så man är ute ganska mycket!

Jag hoppas du tar chansen att påverka deras intresse för sporthojar, för jag antar att man kan påverka deras framtida intressen redan i den åldern.:)

Jag hoppas du tar chansen att påverka deras intresse för sporthojar, för jag antar att man kan påverka deras framtida intressen redan i den åldern.:)

jag har både jobbat som fritidsledarvikarie och musiklärarvikarie. Och jag har försökt med att ge kidsen intresse för sporthojar. Men tyvärr är det väldigt inskränkt i Sverige att flickor ska hoppa hopprep (och vissa till och med leka prinsessor) och pojkar ska leka fotbollsproffs :zpy

EDIT:
Träffade i och för sig en grabb på en lågstadieskola som körde mimi-moto på bana och hade planer att börja köra 125a när han blev äldre! Han var luuugnt min favvo! :D

Last edited:
Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...