Singeltråden

Just det. Du är dement.....det e ju därför jag inte behöver uppföra mig. :)

Pffff.... bara för att ja e dement betyder det inte att jag inte kan läääääääääsa... o den här tråden är ju bara o föööööööööööööölja... så vänta du bara! :7peta

Calvados... Drick den som en whisky. :tummenupp

Själv sitter jag med ett glas rött istället... Försöker lugna huvet inför ett jobbigt samtal med chefen imorrn. :död

Får testa då när chans ges! Och mmm, rött... Farlig tråd det här märker jag! Får sippa vidare på mitt mycket spännande vatten. I ett IKEA-glas. Det ni! Flärd och extravagans utan dess like.

På tal om serbisk rom, trots att jag inte dricker alkohol (förutom champagne) så står det en oöppnad flaska šljivovica i min bokhylla bredvid datorn.

:D Dangerous shit, om den är bra vill säga. Varför har du en sån flaska om du inte dricker alkohol?

Hmmm, kikar på flaskan med mörk Serbisk rom i hyllan... :D Tror inte mitt finsmakande sträcker sig längre än till whisky och öl. Den är dock god, men bättre finns nog hehe.

Jag har inte ens förstått vad calva är? Dricka till maten? Sippa på? Enlighten me!

Calvados.. äpple
Rom - melass
Whisky - spannmål

Får testa då när chans ges! Och mmm, rött... Farlig tråd det här märker jag! Får sippa vidare på mitt mycket spännande vatten. I ett IKEA-glas. Det ni! Flärd och extravagans utan dess like.

:D Dangerous shit, om den är bra vill säga. Varför har du en sån flaska om du inte dricker alkohol?

Man ska alltid vara beredd på alla eventualiteter. :)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h