Singeltråden

Ja när jag blir rastlös blir jag inte nådig. Blir de för tyst för länge i en bil så jävlar i de får du höra de värsta snusket du aldrig kunnat tänka dig.

Vi kan alltid skylla på tourettes om du råkar förolämpa någon storväxt typ.

Ha ha, jag kom på honom en gång när han just skulle posta en beställning på en livstidsprenumeration på skumtomtar med vinröda koftor. Det hade ju gått åt helvete med både ekonomi och gaddar.

Det är farligt när man inte har koll på de sinnesslöa. Katastrofen kan få oanade proportioner.

Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Haha, antar att jag får vara den där apjobbiga, kladdande bruden på fredag då, så får Alleykatten rädda. Är dock något tveksam till om det fungerar på killar...

Hallå!!!

Nu har orden "kvinnor" och "logik" varit med i samma mening flera gånger?!

Är det nån som har underrättat Aftonbladet?

Haha, antar att jag får vara den där apjobbiga, kladdande bruden på fredag då, så får Alleykatten rädda. Är dock något tveksam till om det fungerar på killar...

Håller jag inte med om. Vart med om tjejer som sett ut att vara inom termen "normalbra" som vart väldigt klängiga.. Det handlar om ett till HIMYM fenomen: Crazy-eyes! Fan i mig vad det kan skrämma bort en. Så det har hänt att en tjejpolare har fått hjälpa en därifrån.

Det kanske inte är lika vanligt. Men det förekommer!

Tror i så fall att taktiken Barney och hans homosexuella bror använder är ju lite mer episk och fungerande för killar. Talar då om när de är på krogen och hans bror som inte är intresserad av tjejer alls börjar kladda på en random tjej och är allmänt ohyfsad och Barney kommer fram och "räddar" henne från hans bror. :D

Ja, ett dera det eller så får brodern :ligga vare sig han vill eller inte. :)

Har länge undrat "varför" jag kör hoj egentligen.. är inte ens spec. motorintresserad. Kollar inte på motorsport osv..

Men nu efter att ha hängt i singeltråden ett tag så har poletten trillat ner..
Alla söta damer bor åt h*lvete..

Karlstad på en sporthoj måste man ju fixa på 2h, det måste vara anledningen.

Ja, ett dera det eller så får brodern :ligga vare sig han vill eller inte. :)

haha, ja eller så är man jävligt snabb och kör en "have you met ted?!" på sin polare så har man löst problemet, och om polarn är desperat, även hans problem. Om han inte är det har man iaf något att garva åt resten av kvällen :hihi

Fan, jag skulle gå och lägga mig tidigt. Jag tänkte att jag bara skulle ta en snabb titt i singeltråden först och så har ni skrivit >10 sidor idag, har ni inget liv? :)

Nja, skolarbete dagtid och jobb kvällstid, mindre optimalt om man ska slänga ihop lite pasta.
I maj är jag självklart i Jönköping. Missade du diskussionen om det bästa hockeylaget? ;)

Den diskussionen hade Alleycat och jag för flera dagar sedan och vi kom fram till att det bara är i Jönköping man kan se på riktig Hockey, eller hur Alleycat? :D

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h