Singeltråden

Meeeen så oförskämt! Money kasta ut han!!

Däremot tror jag att jag heter Lars Ingemar Gustaf Greger Andersson?

Hur står det till? :D

hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. ;) GO GO GO!!

hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. ;) GO GO GO!!

Kan du va själv. :förnärmad

AHA xD nice!
Tyckte ändå mitt sätt att uttrycka mig på va snäppet smidigare? xD

-edit- btw älska: missuppFITTa xD Det ordet ska jag sno!

Whoa, whoa, whoa. Snart tre år i Färjestadland för min del men alltså, det är tyvärr omöjligt att byta ut mina älskade blågula. No can do! Spelar ingen roll hur många gånger Alleycat serverar min whisky i FBK-glaset.

Jodå, efter tillräckligt många gånger så SKA det gå!

Nej nej nej, vad tänker du med?! Vi vill ha diamantringar, massvis med blommor, lyxiga bilar, stora dyra bröllop och fina hus...

Eller var det lite whisky som räckte? :va

AHA xD nice!
Tyckte ändå mitt sätt att uttrycka mig på va snäppet smidigare? xD

-edit- btw älska: missuppFITTa xD Det ordet ska jag sno!

Du vi snackar hästbrudar nu!! Här uppskattas inte några smidiga uttryck, det ska vara hårt, piska och läder. :hihi

Oke, du får LÅNA det!

Jag och sambon behöver filmtips, gärna netflix.

Kom igen.

Du vi snackar hästbrudar nu!! Här uppskattas inte några smidiga uttryck, det ska vara hårt, piska och läder. :hihi

Oke, du får LÅNA det!

Haha xD Ska ske madame! Ok, vad bra då lånar jag!! Jag är i princip 80% säker på att jag med 100% säkerhet kommer lämna tillbaka det! :glömdet

En bakfull midsommar kan innebära hur många år som helst bakåt i tiden. Eftersom de två andra var flera år bakåt så kunde den ju lika bra varit 10 år gammal.

Sry.. Bilden heter "Midsommar -12" så jag trodde jag hade skrvit det.,.

Nu blev du chockad va. ;)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...