Nice - årets första runda avklarad!

jasmine

R.I.P-FALLEN RIDERS
Gick med
16 Feb 2005
Hoj
R1-01
såja-årets första runda avklarad.blev 15 mil i 3+ grader,sen in i värmen:banana

Samma här. Var ute och brände runt en lång stund idag :)
Var riktigt nice!

Räknas det som premiärtur att sitta på hojen i garaget och gasa för fullt för att kolla att den nya quickshiftern funkar som den ska? :crash

Vilka as ni är... De blir skotern (snöskotermaskinen för er som inte förstår att de inte är en vespa/moped) några månader till :(

Såg en en sporthoj som rullade förbi när jag tankade i Nöbbelöv (Lund) vid fyra-halv fem idag:tummenupp
4grader men torrt o fint. Hade inte ens tänkt tanken:) Skillnaden mellan man o mus förmodligen:tummenupp

Såg dock en del hojar runt Lund området förövrigt idag.

tycker att man ser hojar varje dag här sthlm. Dock mest mc bud.

Blev en kort men jvligt skön runda igår.... Lund-Bjärred-Lomma-Lund igen.... Riktigt sweet att få rasta Apa:an....:tummenupp

Skulle aldrig falla mig in (nuförtiden) att ut hojen innan det är minst 15 grader, helst 20. Fan, börjar bli gammal...

Skulle aldrig falla mig in (nuförtiden) att ut hojen innan det är minst 15 grader, helst 20. Fan, börjar bli gammal...

Kan inte bli många dagar körda på ett år med dom där kraven. Ska det vara sol och molnfritt också? :)

hade det varit plogat på min gata hade jag kunnat kört dom där 100 metrarna till stora vägen där det är torrt och fint :gråta

Kan inte bli många dagar körda på ett år med dom där kraven. Ska det vara sol och molnfritt också? :)

Jajamen, har blivet sjukt bekväm med åren. När kortet var nytaget körde jag tom i minusgrader, men nu blir det tidigast i Maj, och absolut senast i början på september...haha

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back