Singeltråden

Ha ha, jaha. Jag gillar dock kvinnliga bakdelar bättre än kaffe :) Det var ett bra knep med tabletterna, det måste jag prova. Hittills har jag haft dom i en SJ-pall under sängen och bara tagit en grabbnäve när jag blivit hungrig.

Jag ser med glädje fram emot att få sällskap av Klas. Skicka med en kasse Frolic och lakrits också.

Hur tackar man korrekt för en rövbild :va

Man kan sjunga en sång:
http://www.youtube.com/watch?v=9yxIl8d9D00:rock

Jovisst, men man kan ju inte vara hur picky som helst heller... Eller så kan man ändra på texten så att den passar ens tankegångar... rocka loss lite... :yoparty

Hmm, jag får nog editera texten och slunga in ett "tjejröv" istället, annars infinner inte sig riktigt den där rätta känslan :tungan

Här är en annan rövlåt, men här hymlas det inte med att det är karlröv som efterfrågas... Rolig text dock, ha ha

Ignorerar Eddie Meduza och funderar på om Kärringen fått några trevliga PM eller om det inte var nån som nappade på matchmaking-grejen? :tungan

Ignorerar Eddie Meduza och funderar på om Kärringen fått några trevliga PM eller om det inte var nån som nappade på matchmaking-grejen? :tungan

Äsch, nu ska du inte dissa Eddie, han var en bra påg. Kärringen är ju upptagen och borde väl inte få några suspekta PM i sin digitala cyberlåda?

Jo, jag dissar Eddie. Kärringen skulle vara matchmaker åt mig, inte sig själv. ;)

Men, varför har ingen tänkt på det tidigare?
Att använda singeltråden till att få folk att träffas?
Det är ju snudd på genitalt. :yoparty

Haha, det verkar inte som om jag är betrodd... vilket är lite lustigt med tanke på vilket fantastiskt jobb grabbarna gör själva... :va

Äsch, nu ska du inte dissa Eddie, han var en bra påg. Kärringen är ju upptagen och borde väl inte få några suspekta PM i sin digitala cyberlåda?

Meh, jag skulle ju hjäpa Kisse-katten att hitta rätt bland er galningar... inte åt mig själv heller. :7peta

Men, varför har ingen tänkt på det tidigare?
Att använda singeltråden till att få folk att träffas?
Det är ju snudd på genitalt. :yoparty

Visst är det en helt galen tanke. O här erbjuder man sig o hjälpa er förtappade själar, men icke då... :argpådato

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h