Singeltråden

Har vi inte två singlar här som råkar bo i samma stad minsann?
Bjud den andra på fika bara!
Seså, gör' t!

Jag använder uttrycket när jag vet om att de har humor. De flinar gott och jag får dricks :).
Snäll hund som tänker på senila matte ;)

Haha, du får akta dig, de är luriga de där typerna, rätt vare e så är du fastbunden med en mormorstrosa vid ett element... :gnissla
Jo, han är omtänksam hunden. Särskilt med tanke på att han själv väger 2 kg och fick jobba rätt hårt på att få mig över kanten... :3freak

Haha, du får akta dig, de är luriga de där typerna, rätt vare e så är du fastbunden med en mormorstrosa vid ett element... :gnissla
Jo, han är omtänksam hunden. Särskilt med tanke på att han själv väger 2 kg och fick jobba rätt hårt på att få mig över kanten... :3freak

De var nära en gång. Skulle hjälpa till att bära in kassar och hon bad mig ställa de i köket. När jag är på väg ut blockerar hon dörren och ber mig stanna för fika. När jag sa att jag inte hann så skulle hon ha en kram insistera hon på.
Denne dam var mellan 70-80 år. Så jag är på min vakt :)

De var nära en gång. Skulle hjälpa till att bära in kassar och hon bad mig ställa de i köket. När jag är på väg ut blockerar hon dörren och ber mig stanna för fika. När jag sa att jag inte hann så skulle hon ha en kram insistera hon på.
Denne dam var mellan 70-80 år. Så jag är på min vakt :)

De bra det. Hörde två tanter på apotekter där den ena sa att hon fortfarande kände sig som 17 år (hon va typ den ålder.) Vafaen? Inte ens jag känner mig som 17...:3freak

De bra det. Hörde två tanter på apotekter där den ena sa att hon fortfarande kände sig som 17 år (hon va typ den ålder.) Vafaen? Inte ens jag känner mig som 17...:3freak

De är farligt. Jag kan känna mig obekväm när tanter pratar om hur vilda de varit i sitt liv. Jag gillar inte diskutera sådana saker med en som var med under andra världskriget

Ha ha, berättelsen om en gubbe som polerade sin bajonett i en skyttegrav 1916. :)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h