Singeltråden

tkdrille

Guest
Du är på väg att lura dig själv nu. Det är tidseffektivare att vara stadgad än singel!

... åtminstone tills tjejen lämnar en för att hon fick för lite uppmärksamhet... :näsblod


EDIT: Och om ni ställer er i den sitsen så se till att inte ha gjort tjejen gravid först...

Hur kan de vara med tidseffektivt? :). Har berättat att jag gör precis som jag vill när jag vill. Då fick jag frågan om jag hade tid för henne. Men sa nått med att de får man se. Haha ja de med barn är jag noga att de ska verkligen inte till alls förrän de är spikat med ekonomi och boende.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Hur kan de vara med tidseffektivt? :). Har berättat att jag gör precis som jag vill när jag vill. Då fick jag frågan om jag hade tid för henne. Men sa nått med att de får man se. Haha ja de med barn är jag noga att de ska verkligen inte till alls förrän de är spikat med ekonomi och boende.

Jag menade under förutsättning att man inte vill leva i celibat bara för att man är singel.

Singel: Måndag till fredag måste alla "ragg" underhållas regelbundet för att inte kallna, sedan lördag ut och bärsa och ragga, söndag sover man bort pga ölen dagen innan.

Stadgad: Måndag till söndag gör man vad man vill och får ändå borra 3 veckor av 4 i månaden. Särskilt söndagen är en hel dags vinst som stadgad att göra roligare saker än sova framför tvn pga att man inte orkar göra nåt aktivare.

Du borde inte berätta att du gör vad du vill, du bara lever ditt liv så ser hon ju hur det ser ut. Men har man själv egna intressen så ska man välja tjejer med egna intressen, vad de intressena är spelar mindre roll. Huvudsaken är att dom inte förväntar sig din uppmärksamhet 24/7.
 
Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag menade under förutsättning att man inte vill leva i celibat bara för att man är singel.

Singel: Måndag till fredag måste alla "ragg" underhållas regelbundet för att inte kallna, sedan lördag ut och bärsa och ragga, söndag sover man bort pga ölen dagen innan.

Stadgad: Måndag till söndag gör man vad man vill och får ändå borra 3 veckor av 4 i månaden. Särskilt söndagen är en hel dags vinst som stadgad att göra roligare saker än sova framför tvn pga att man inte orkar göra nåt aktivare.

Du borde inte berätta att du gör vad du vill, du bara lever ditt liv så ser hon ju hur det ser ut. Men har man själv egna intressen så ska man välja tjejer med egna intressen, vad de intressena är spelar mindre roll. Huvudsaken är att dom inte förväntar sig din uppmärksamhet 24/7.

Äsch då, det går alldeles utmärkt att plocka upp kvinnfolk som spänna på dem med en dags varsel, men det blir ju inte riktigt samma tillgång som i ett fast förhållande, det är sant.
Samt 3 av 4 veckor? :dummer
 

tkdrille

Guest
Jag menade under förutsättning att man inte vill leva i celibat bara för att man är singel.

Singel: Måndag till fredag måste alla "ragg" underhållas regelbundet för att inte kallna, sedan lördag ut och bärsa och ragga, söndag sover man bort pga ölen dagen innan.

Stadgad: Måndag till söndag gör man vad man vill och får ändå borra 3 veckor av 4 i månaden. Särskilt söndagen är en hel dags vinst som stadgad att göra roligare saker än sova framför tvn pga att man inte orkar göra nåt aktivare.

Du borde inte berätta att du gör vad du vill, du bara lever ditt liv så ser hon ju hur det ser ut. Men har man själv egna intressen så ska man välja tjejer med egna intressen, vad de intressena är spelar mindre roll. Huvudsaken är att dom inte förväntar sig din uppmärksamhet 24/7.

Jo du har ju rätt i den delen faktiskt. Jag får analysera om de är värt de med att stadga sig om de skulle komma så långt. Känns lite ringrostigt.
Nackdelen är att de kan vara en som kommer att klamra sig fast i högerbenet och inte släppa på väldigt länge.
 

tkdrille

Guest
Äsch då, det går alldeles utmärkt att plocka upp kvinnfolk som spänna på dem med en dags varsel, men det blir ju inte riktigt samma tillgång som i ett fast förhållande, det är sant.
Samt 3 av 4 veckor? :dummer

Haha, kan se mig en bild av en långhårig kille som bara lägger trån åt sidan...... Nä nu var de fan äckligt.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Över 7200 poster, hur många har fått ragg genom denna tråd?

Tror inte det blir så mycket ragg då de flesta killar här i tråden verkar vara upptagna, left overs eller bara allmänt dryga. Tjejerna är sjukt kräsna, bor på fel ställe eller dont give a crap! :D Du prickar in tre av de nämnda kategorier. ;) :hihi

Ska du se Nitro?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Tror inte det blir så mycket ragg då de flesta killar här i tråden verkar vara upptagna, left overs eller bara allmänt dryga. Tjejerna är sjukt kräsna, bor på fel ställe eller dont give a crap! :D Du prickar in tre av de nämnda kategorier. ;) :hihi

Ska du se Nitro?

Kräset är drygt! :mattias
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Tror inte det blir så mycket ragg då de flesta killar här i tråden verkar vara upptagna, left overs eller bara allmänt dryga. Tjejerna är sjukt kräsna, bor på fel ställe eller dont give a crap! :D Du prickar in tre av de nämnda kategorier. ;) :hihi

Ska du se Nitro?
Tre av tre,:banana
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Tror inte det blir så mycket ragg då de flesta killar här i tråden verkar vara upptagna, left overs eller bara allmänt dryga. Tjejerna är sjukt kräsna, bor på fel ställe eller dont give a crap! :D Du prickar in tre av de nämnda kategorier. ;) :hihi

Ska du se Nitro?

Och alla fruntimmer är bittra!!! :hmpf
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Tror inte det blir så mycket ragg då de flesta killar här i tråden verkar vara upptagna, left overs eller bara allmänt dryga. Tjejerna är sjukt kräsna, bor på fel ställe eller dont give a crap! :D Du prickar in tre av de nämnda kategorier. ;) :hihi

Ska du se Nitro?
Jag vill inte ens veta vilken kategori jag hamnar i. :crash
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top