Singeltråden

tkdrille

Guest
tyvärr inte.
Men du kan få en termos och lite makaroner.

De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination.... :hihi

Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination.... :hihi

Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.

Men va f.....? Du får väl iaf kolla om det kan va nåt att ha innan du kastar tillbaks henne. :7peta
 

tkdrille

Guest
Men va f.....? Du får väl iaf kolla om det kan va nåt att ha innan du kastar tillbaks henne. :7peta

haha ja. Söndag vill hon träffas. Jag har ändå inget vettigt för mig på kvällen så kan väl offra de timmarna åt nån film. =) Se om hon kan göra mat eller vad hon nu hade för ideer.
Blir såklart spännande på ett sätt. Men man är kanske för bekväm med sina rutiner =)
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
haha ja. Söndag vill hon träffas. Jag har ändå inget vettigt för mig på kvällen så kan väl offra de timmarna åt nån film. =) Se om hon kan göra mat eller vad hon nu hade för ideer.
Blir såklart spännande på ett sätt. Men man är kanske för bekväm med sina rutiner =)

Se till att det blir ngn mat med makaroner, ifall ni inte klickar riktigt.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.

Sååe vad är problemet? :7peta
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination.... :hihi

Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.

Du är på väg att lura dig själv nu. Det är tidseffektivare att vara stadgad än singel!

... åtminstone tills tjejen lämnar en för att hon fick för lite uppmärksamhet... :näsblod


EDIT: Och om ni ställer er i den sitsen så se till att inte ha gjort tjejen gravid först...
 
Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
De låter så mysigt. Man ska blanda varma med kalla så får man en bra kombination.... :hihi

Har faktiskt en tös på tråden. Men de känns som jag kommer sabba de för jag känner att fan vad fel tid de är att skaffa nån nu i med jag tänkte börja plugga upp betyg samtidigt som man tränar för fullt och samtidigt kanske funderar på fler körkort. Känner att jag kommer bli halshuggen haha.


Bättre att visa från början att det är rörelse i ditt liv än om 2-3 år efter.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Över 7200 poster, hur många har fått ragg genom denna tråd?

Det här är inte en sån tråd, det är mer som en stödgrupp för dom mindre lyckligt lottade.

Och en möjlighet för oss andra (lyckligt lottade) att håna dom som är i förhållanden.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Över 7200 poster, hur många har fått ragg genom denna tråd?

Vet inte om man kan säga att det var den här tråden, men delvis iaf. ;)
Men jag är nog ett undantag. Och den här tråden är ju mer av någon form av lite lagom tramsig tråd som ibland råkar handla om singellivets vara eller icke vara. :banana:fyllisar
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top