Singeltråden

Kan det bero på att skånska är så osexigt att så många i singeltråden är skåningar? Att jag som öschöte är singel är ju inte så konstigt.

(Fast jag är smålänning men från norra Småland där dialekten är lite östgötainspirerad.)

Last edited:
Kan det bero på att skånska är så osexigt att så många i singeltråden är skåningar? Att jag som öschöte är singel är ju inte så konstigt.

(Fast jag är smålänning men från norra Småland där dialekten är lite östgötainspirerad.)

Nä. De är väl för att skåne har mest folk per yta. Eller är jag ute och seglar nu?

Men hur hänger de ihop tycker du då om skånska är osexigt, så om en skånska träffar en skåneman så borde de väl gå ihop ? :D
Nä jag tycket inte själv att bred skånska är så himlans trevlig.

Nä. De är väl för att skåne har mest folk per yta. Eller är jag ute och seglar nu?

Men hur hänger de ihop tycker du då om skånska är osexigt, så om en skånska träffar en skåneman så borde de väl gå ihop ? :D
Nä jag tycket inte själv att bred skånska är så himlans trevlig.

Tror det är Uppsala som är mest tätbebott.

Jag tror det är kört eftersom båda tycker den andres dialekt låter för jävligt, det finns ju singlar av båda könen i tråden. :)

Det är tur man är från mitten av Sverige så man är dialektlös. :)

Personligen kan jag tycka viss skånska låter härlig men jag gillar inte Lundensiskan med sina rullande r mitt i den skånska smeten.

Låter liksom som en skåning som gör sej till :P

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...