Singeltråden

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Vissa har det bra bara! :7peta :gnissla

Jajaja! :rolleyes:
Bara ni inte lägger upp en bild enbart på spriten utan vi vill ha bild på bikinin!:kär
Nja, hellre en bild på kvinna utan bikini än en på en bikini utan kvinna. :hihi

Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.
Typ, brukar kuta runt på jobbet i tisha & hantverkarbrallor nu när det är en 5+. Vafan gnäller folk över?
Idag vart det faktiskt en tröja, mest för att arbetstishorna är i tvätten.

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Vissa har det bra bara! :7peta :gnissla

Jajaja! :rolleyes:
Bara ni inte lägger upp en bild enbart på spriten utan vi vill ha bild på bikinin!:kär
Nja, hellre en bild på kvinna utan bikini än en på en bikini utan kvinna. :hihi

Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.
Typ, brukar kuta runt på jobbet i tisha & hantverkarbrallor nu när det är en 5+. Vafan gnäller folk över?
Idag vart det faktiskt en tröja, mest för att arbetstishorna är i tvätten.

Fast är det inte roligare att fantisera på hur "kolan" ser ut under pappret? Mer sport så:tuttar

Nån sån hårding som du beskriver i andra meningen är jag inte men i övrigt kan jag nog hålla med. Värme eller hetta gör mig fullständigt apatisk. Ligga på en strand får en att känna sig som i småskolan när det kröp i en och man inte visste var man skulle göra av sig.

Hårding är jag definitivt inte, blir helt jävla utslagen av värme. Kan i princip inte sova på varma somrar bland annat... Min kropp är byggd för att leva här i vårt suspekta klimat helt enkelt. :)

Hårding är jag definitivt inte, blir helt jävla utslagen av värme. Kan i princip inte sova på varma somrar bland annat... Min kropp är byggd för att leva här i vårt suspekta klimat helt enkelt. :)

Den perfekta sömnen är i 16 grader celsius :) för mig! Allt över där är pina..

Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Fy faaaaaan va elak du e! Bara håna oss!! Eller vänta nu, du vänder dig till de bittra. Då var det inget. :glömdet

Inte undra på att ni inte får ligga!! Ni lyckas vända en skön semester till en pina! :D Tänk positivt for fakk sake! Jävla gringubbar! :krama

Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Varthän bär det av?

Jag är singel men det vill jag fortsätta med. Måste gemene svensk må dåligt och skämmas och tro att det är nåt fel för att man bara vill ha kul tills man dör?

Kan vi sluta prata om vintersemester?? Alla mina vänner verkar ha bestämt sej för att dom vill resa till solen i vinter istället så jag lär inte få den fjällsemestern jag vill ha :(

Fan! Jag trodde att rubriken var Snigeltråden och hade hoppats på bra tips för att bli av med mördarsniglarna som invaderat min tomt :(.

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h