Nya Battlefield 3 till hösten

fz's recension:

http://www.fz.se/artiklar/recension/20120912/battlefield-3-armored-kill

personligen ger jag 'armored kill' bara godkänt; känns väldigt pc-optimerat (spelar på xbox) där det krävs en hel del spelare för att ha en jämn nivå av action etc etc och dessutom har de dragit ner på grafiken pga de stora banorna, vilket ger grafik som känns föråldrad.

trist.

jag väntar med spänning på nästa dlc. och framöver undrar jag hur bra bf4 kommer bli, med tanke på att dice verkar tappa greppet mer och mer.

Senaste tiden har jag gått från att nästan enbart lira Conquest och Conquest Large till att mer och mer lira Close Quarter - antar jag saknar Rainbow Six: Raven Shield :)

Armored Kill... inget jag känt mig sugen på mer än att prova banorna lite snabbt. Kommer troligen inte lägga många timmar på dessa.

Svårt att köra lonewolf på AK, tight squad däremot som ovanstående säger!!! Skitkul.

Lirade Team DM för i princip första gången igår med två polare, på Noshir Canal (orka försöka stava rätt haha)
Jävlar vad det trillar in poäng och equipment jämfört med Conquest :D

Nån som såg The Gadget show igår?!!

Dom byggde en Battlefield 3-simulator, med paintball-gevär som prickade en när man blev skjuten i spelet, fan så fräckt :D

Hela avsnittet:

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back