Var är min framskärm?!

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Hoj
Specialized 20 gear
:va Ja, när man ska hissa upp framändan och där inte är någon skärm så är det givetvis frågan man ställer sig! Ni som va där såg väl den så småningom fint parkerad :) Det kostar på att ta sig om GT och tyvärr kom han ju tillbaka.... men bromsa inte så tidigt nästa gång!

Vill tacka alla berörda för en väldigt trevlig helg uppe på Anderstorpet och släp ägaren med sambo för lånet, får ju till och med tårta när man lämnar tillbaka det :tummenupp

Last edited:
Hahaha, ja det var nåt svart som låg där vid sidan om vägen. Stackars jävel som tappat den tänkte jag.. Haha! Som jag skrev på fejjan, tack för goa fighter, gott sällskap och massa skratt. Och nu är ju första klotan gjord också, så nu finns ju inga spärrar, NU stämmer allt sånt som skrevs förra året. :) I vinter ska det inhandlas fotpinnar, clipons, broms/kopplingshandtag och sen ska det satsas som aldrig förr. Mer leca åt folket! :D

Bifogat

• uploadfromtaptalk1347225488844.jpg
    uploadfromtaptalk1347225488844.jpg
    103.7 KB · Visningar: 121
  • uploadfromtaptalk1347225504990.jpg
    uploadfromtaptalk1347225504990.jpg
    162.8 KB · Visningar: 103
Hahaha, ja det var nåt svart som låg där vid sidan om vägen. Stackars jävel som tappat den tänkte jag.. Haha! Som jag skrev på fejjan, tack för goa fighter, gott sällskap och massa skratt. Och nu är ju första klotan gjord också, så nu finns ju inga spärrar, NU stämmer allt sånt som skrevs förra året. :) I vinter ska det inhandlas fotpinnar, clipons, broms/kopplingshandtag och sen ska det satsas som aldrig förr. Mer leca åt folket! :D

Låter som det varit en helg fylld med fart och spänning!
Två frågor bara. Är du på andra sidan och skriver atm eller du lever? Släppte du styret?

Låter som det varit en helg fylld med fart och spänning!
Två frågor bara. Är du på andra sidan och skriver atm eller du lever? Släppte du styret?

Nix, jag lever. Ett brännsår på armen i storlek med en guldpeng och manligt skrapat skinnställ fick jag på köpet. :) och ja, jag släppte styret. Synd bara att man inte fick akrobatiken i lecat på bild, det kändes spektakulärt. :P

Välkommen i klubben! Som sagt, det går inte att utforska gränserna utan att ibland kliva över. :krama

Hur tufft på en skala är det att klota på bana då:fakta

Inga räcken, stolpar, träd eller mötande fordon...Bah....

Välkommen i klubben! Som sagt, det går inte att utforska gränserna utan att ibland kliva över. :krama
Jag vet att GT testade gränsen för vad framdäcket klarar i GT kurvan men vad i herrans namn testade du för någon gräns :confused:

@ Tingeling Förlåt att jag glömde biskvier och muffins.......och whiskey!

Jag vet att GT testade gränsen för vad framdäcket klarar i GT kurvan men vad i herrans namn testade du för någon gräns :confused:

@ Tingeling Förlåt att jag glömde biskvier och muffins.......och whiskey!
Jag testade var kanten på bakdäcket sitter. När skall du våga slita däcket ända ner dit? :D

Är den inte felstripad :va Ser mer ut om en lowsider tycker jag ;)
Skönt att du är nästan hel i alla fall :pannkyss

@-Sebbe- Du fick faktiskt biskvier och muffins också :7peta En gång bageri, alltid bageri....

Vad fasen! Jag har inte fått biskvier och muffins! Och jag har klotat! Det enda sebbe gjoree var ju att massakera sin framskärm.. :(

Vad skönt med lite perspektiv i ROH's elite-trådar. Också skönt att du inte skadade dig värre än något brännmärke fastän du verkar åka rundor lite..
Dina inlägg blir bara mer och mer kryptiska, undrar om nån mer än du själv egentligen förstår vad som avses i det underliggande lagret?

*/ ?>
Back