Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker Orecic har börjat tappa stinget...?
Speedfreaks ? vet inte vad det betyder, men lika bra mobba ut dom.Speedfreaks...Varför inte använda något mer passande. MoPpÄfUckoN? Funka?
Jag föredrar att bli omkörd av en hojåkare i 150 på bulten framför den stressade småbarnsfarsan i 90 på Essingeleden en vanlig eftermiddag. Hojåkarn vet åtminstone vad han/hon gör, är med stor sannolikhet jävligt skärpt på vad h*n håller på med och OM det skulle gå åt helvete så är det antagligen bara h*n som går åt, och då känns det lite som "skyll dig själv". Småbarnsfarsan däremot ska ringa 1000 samtal, kolla på allt annat än vägen, har totalt glömt hur man ens stavar till döda vinkeln och ska gärna byta fil varannan minut, självklart utan att ens tänka på dendär lilla spaken som får gula lampor på hans bil att blinka...
Detta gäller varesig jag är på 2hjuligt eller i 4hjuligt fordon. Farsans 1.9 ton Volvo är dessutom kapabel att skada många fler långt värre än en 170 kg sporthoj på en landsväg gör...
Speedfreak, det är väl slang för amfetaminmissbrukare?![]()
Jag älskar kombinationen av den kommentaren och din signatur![]()
Vill inte återrepetera denna text, menPå nått sätt är man trött på "tänk om det hade hänt något" ........Läs ovan ............ Eftersom det blir onödigt att köra i 180.
Vill inte återrepetera denna text, men
/J
Näe, noll trollfaktor.Nä jäklar nu luktar det stortroll tycker jag!![]()
Omkörd ja... möte... njae.![]()
Jag tycker iofs att småbarnsmorsorna är de riktiga kamikazepiloterna.Skulle jag få möte av en vilsen småbarnsfarsa på essingeleden i 90 knyck skulle jag helt klart bli livrädd!![]()
Jag tycker iofs att småbarnsmorsorna är de riktiga kamikazepiloterna.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten