FIVER Trackdays 2012 på Anderstorp Raceway!

Jag har inte fått arslet ut vagnen och köpt laptimer ännu, jag vill verkligen inte köra utan och känner att jag inte har ekonomi att köpa min AIM Solo denna säsong. Finns det någon möjlighet att hyra en laptimer av er på Fiver eller nån annan som har en extra?

Om du kör på lördag kan du säkert låna min AIM SOLO några pass.

Finns det möjlighet att få reda på om det funkar med drop-in i helgen?

Sedär ja då var det föranmällt till helgen. Det ska bli riktigt kul detta!:yoparty

Jag kommer dropa in på både lördag och söndag om det är fint väder vilket det ska vara :D

Nu saatan ska vi sööra som fan!!
Viva la bajchata :banana

finns det ngn chans till öppen depå till helgen, dvs blanda gatförare ihop med licensare som på körningen i tisdags förra veckan? hur få deltagare "krävs" för att det kan bli öppen depå så det blir så mkt köra som möjligt för alla? tycker att alla skötte sig exemplariskt mot varann i förra veckan då ni slog ihop gatförarna med licensarna, det borde gå att göra så igen om det inte kommer alltför många vill säga:)

Vi har i dag cirka 80 deltagare per dag, så det blir troligen ingen öppen depå. Det funkar bara med upp till 65-70 personer.

Vi har i dag cirka 80 deltagare per dag, så det blir troligen ingen öppen depå. Det funkar bara med upp till 65-70 personer.

har alla betalat? är det halvtimmespass då som gäller?

Kan man betala på plats med Visakort?

Jobbigt att besöka en bankomat? Cash is king!!!

Ontopic kanske dyker förbi själv beroende på käriing,ungar andra aktiviteter. Men måste erkänna att den avgörande faktorn kommer vara vädret!!

Nä det är inte jobbigt men det är smidigare med kort

...visst fan, glömde fråga...kommer droppa in på Lö och Sö, finns det stugor att hyra ?
lite dyrt o flänga 44 mil bara för att åka hem o sova...:va

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...