2012 års bandagar med Actionpics.se

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Mantorp Park 1-2 Sept är FULLBOKAD i samtliga grupper!

Nu är det bara för alla att dansa soldansen och vänta med spänning på vår sista och häftigaste trackdayhelg 2012!

// Marcus & Lillan

Troll dansar soldansen så som bara hon kan... ;)
Och nej fortfarande ingen som filmar.. Mohahahaha
:tungan
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Grym vinkel på videon, var det en Gopro2?

en gopro1, filmar i 720 (det blir så grymt stora filmer i 1080), fast det spelar inte så stor roll när man lägger upp det på tuben :) ska nog komplettera nån dag men en 2:a, så man kan filma fler vinklar samtidigt
 

mojja83

Guest
Självklart löses så små frågetecken av AP när man bokar bandagar med en så seriös arrangör som Actionpics verkligen är:)
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Fick nu mitt sista pm? Hade tidigare efterfrågat plats i snabb grupp för att det skulle vara intressant för mig att boka 1-2 sep.

Vid bokning bekräftelse idag så stod det lugn grupp. Som dom flesta redan läst sig till är jag allt annat än lugn trots att jag borde vara det ;) Kikar ni lite på detta och återkommer?

Jo det har nog blivit ett litet fel, och det fixar vi såklart. Men ta detta via mail är du snäll och inte genom forumet för mail läses mer ofta än forumet och är ett mycket bättre media för att sköta och lösa sånt här :tummenupp
 

mojja83

Guest
Jo det har nog blivit ett litet fel, och det fixar vi såklart. Men ta detta via mail är du snäll och inte genom forumet för mail läses mer ofta än forumet och är ett mycket bättre media för att sköta och lösa sånt här :tummenupp

Självklart har du rätt. Jag tänkte att jag upplyser om det här istället för mail då det var här jag bad om plats i snabb grupp när det redan var fullbokat i den och du så godhjärtat sa att du kunde lösa mitt bekymmer vilket jag uppskattar väldigt mycket!!

Så återigen tack för att du/ni trixat med att jag kan medverka vid körningen på Mantorp!!! Har rekommenderat er till många av mina vänner som tänkt tanken på att ge sig ut på bana då ni verkligen är en skara hjälpfulla människor!!!

Hoppas att mitt inlägg om felbokningen i denna tråd togs på rätt sätt för att den var inte på nå vis menat som ett negativt inlägg mot AP

Med vänliga hälsningar Mojja!!
 
Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Självklart har du rätt. Jag tänkte att jag upplyser om det här istället för mail då det var här jag bad om plats i snabb grupp när det redan var fullbokat i den och du så godhjärtat sa att du kunde lösa mitt bekymmer vilket jag uppskattar väldigt mycket!!

Så återigen tack för att du/ni trixat med att jag kan medverka vid körningen på Mantorp!!! Har rekommenderat er till många av mina vänner som tänkt tanken på att ge sig ut på bana då ni verkligen är en skara hjälpfulla människor!!!

Hoppas att mitt inlägg om felbokningen i denna tråd togs på rätt sätt för att den var inte på nå vis menat som ett negativt inlägg mot AP

Med vänliga hälsningar Mojja!!

Det är lugnt Mojja, jag tog det verkligen inte fel. Tänkte bara till en annan gång att det ibland kanske går dagar innan man hinner läsa vad som skriv på Sporthoj. Mail blir man nästan påtvingad att läsa idag via mobil och andra enheter :- )

Men ditt problem är löst så du kan sitta lugnt tills vi ses på Mantorp, i Snabb grupp :tummenupp

//Marcus
 

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Nån gammal skräphög..
Säljer 1st plats i snabb grupp, lörd och sönd 1'a samt 2'a sept.
Kom med bud! :yoparty
 
Last edited:

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Ort
skärblacka
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
är intresserad av en eller två platser till mantorp i helgen vilken grupp är av mindre betydelse
0708-436304
 

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Någon i lugn/mellan gruppen som har fått förhinder till helgen så skulle jag gärna vilja köpa den platsen. Skicka ett Pm :)
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Hej de säljer ju snabb och race, köp någon av dom.
Det Brukar kunna lösa sig på plats, hör med Marcus och Lillan.
:yoparty:yoparty:yoparty
 
Last edited:

mumselin

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Ort
Haninge
Hoj
08, Kawasaki ZX6R
Tror du det? Hade ju varit så sjukt kul, men man ska ju definitivt inte vara i någon snabb grupp
 

Michey

VetInteVadJagSkaSkrivaHär
Gick med
21 May 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Nån gammal skräphög..
Bump!
Säljer plats i snabb för båda dagarna.
2000:-
Först till kvarn.
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hej de säljer ju snabb och race, köp någon av dom.
Det löser sig på plats.
:yoparty:yoparty:yoparty

Hej

För din vetskap vill jag meddela att det är inte så enkelt att det löser sig på plats.
Att byta grupp är inte alltid det fungerar då det betyder att det ska bytas omvänt med då det är fullbokat. Samt att det kanske då finns andra som är före på tur enl t ex tidtagningen/transpondersystemet.

Om 15 st resonerar lika så är det ett problem. Alla kan inte byta!

Så tillhör man snabb grupp köper man sig en plats där och inte i medel.

Mvh Lillan Actionpics
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Många fina vinster på Mantorp Park 1-2 Sept

Nu är det inte många dagar kvar och senast idag har Suzuki Sverige lagt till en bonusvinst som lottas ut bland de personer som under säsongen har provkört någon GSX-R modell på Actionpics bandagar eller som gör det under säsongsavslutningn 1-2 Sept.

Ett Suzuki skinnställ värde 9 600:- lottas ut på Söndag 2 Sept kl 16.00 i depån Mantorp Park.
Är inte vinnaren närvarande så kontaktas denne av Suzuki.

Men, alla som är anmälda deltar i dessa fina vinster på förarmötet Lördag morgon 1 Sept som våra samarbetspartners står för.
2 st Shoei XR-1100 hjälmar från Din MC
1 st set Pirelli Rosso II däck
1 st Leatt STX Road nackskydd
2 st Bike helårsprenumerationer
2 st 4L förpackning Q8 Oils SBK Racing olja
5 st Paket med Knäpuckar, oljekärl för oljebyte och dörrmatta MotoGP från Grevens Mc-Delar

Snart kör vi, Next Stop Mantorp Park 1-2 Sept.

Varmt välkommna!

//Marcus & Lillan
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Hej
Ok jag förstår vad du menar, klart det blir strul om det blir
Många, jag vet att ni har löst det för mig men det är
ju ingen självklarhet förstås.
Jag backar i mitt uttalande.
Daniel
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top