FIVER Trackdays 2012 på Anderstorp Raceway!

Om jag hinner få hem delarna, bygga ihop motorn och mappa in sprutet så kommer jag ;)

Nu finns 3 filmer från 20120806 i film/banåkning. Det kommer snart en till. Ska bara kolla när Sverige slår Danmark i handboll...

Vi har en extra bandag den 7 oktober för er som inte kan få nog!
Denna dag har vi både licensuppkörning och vanlig bandag
Välkomna!

Gött, en backupchans att köra om maskinen inte går igång till helgen alltså :)

Glöm inte bort att anmäla er till den 8-9 september! Årets sista heldagar med Fiver! Det finns gott om platser kvar just nu.

Jag har inte allt klart med hoj ännu. Hoppas jag hinner få till det innan den helgen.

När stänger förbokningen, för den 8-9/9?

Maskinen gick igång och dog igen, så jag vill kunna boka så sent innan som möjligt utifall jag skulle hinna få liv i den igen till helgen..

Jag är på semester till lördagen den 8:e men tänkte komma upp å köra på söndagen. Om jag betalar in kostnaden på t ex torsd-fred är väl chansen ganska liten att ni kan se betalningen men om jag kan bevisa att jag har betalat genom att t ex visa upp en bankgiroinbetalning utställt till er på fiver, är det ok för er eller måste ni ha pengarna på kontot innan helgen?

Det finns ett par platser kvar i vår box i helgen.
500:-/pers om vi får in två intresserade

Jag är på semester till lördagen den 8:e men tänkte komma upp å köra på söndagen. Om jag betalar in kostnaden på t ex torsd-fred är väl chansen ganska liten att ni kan se betalningen men om jag kan bevisa att jag har betalat genom att t ex visa upp en bankgiroinbetalning utställt till er på fiver, är det ok för er eller måste ni ha pengarna på kontot innan helgen?
Det funkar om du tar med kopia på betalning .

När stänger ni föranmälningen, och hur ser det ut med platstillgång på Lördagen?

Det funkar om du tar med kopia på betalning .

mitt kvitto kommer dock att bli "elektroniskt" (visas till er på min iphone) då jag kommer att betala via nätet, men betalningshistorik om vem som har fått pengar inbetalt loggas ju så det borde inte vara några problem!

Jag har inte fått arslet ut vagnen och köpt laptimer ännu, jag vill verkligen inte köra utan och känner att jag inte har ekonomi att köpa min AIM Solo denna säsong. Finns det någon möjlighet att hyra en laptimer av er på Fiver eller nån annan som har en extra?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon