Bulten 2012 08 15

Såg dig stå vid skogis vid halvsex tiden igår? Trotsade du regnet?


IMG_3961.PNG
IMG_3948.jpg
Vi var fyra stolta krigare som trotsade regnet och hoppades på att det skulle klarna upp.. När vi var vid skogis så fanns det ju faktiskt fortfarande lite hopp om att skiten inte skulle vara över hela stan.. Men sen grötade molnen ihop sig och det var bara regn å grått så långt ögat nådde.. Jag dubbeltutade i backen inför fotokurvan ifall du hade ändrat dig :D
 
View attachment 368388
View attachment 368389
Vi var fyra stolta krigare som trotsade regnet och hoppades på att det skulle klarna upp.. När vi var vid skogis så fanns det ju faktiskt fortfarande lite hopp om att skiten inte skulle vara över hela stan.. Men sen grötade molnen ihop sig och det var bara regn å grått så långt ögat nådde.. Jag dubbeltutade i backen inför fotokurvan ifall du hade ändrat dig :D

Fan va imponerad du skulle blivit om jag stod där =)
 
Fan va imponerad du skulle blivit om jag stod där =)

Då hade jag bjussat på en sån jäklarns Fuck-u-burnout o sen tillägnat resten av året åt att öva på att dra fotokurvan på breställ! Men som tur va så blev det ju inte så. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top