Hur ansöker man om att få bli en moderator på detta forum?

Det är väl ändå en del tjejer här, men de håller sig nog rätt anonyma många av dem. Så i sig har du nog rätt. Jag hoppas dock inte att Sportbike tänkte kvotera in dem utan att det är kompetensen som går först. Vi såg ju hur det gick med Mona Sahlin & Co när dåvarande regeringen också ville få in mer kvinnor i politiken i ledande befattningar.

Annie Lööf är ett bra mål om man skall kasta skit politiskt!!!! HON ÄR EN SOPA...

Kvoteringar suger mer än diskriminering. Annie Lööf go home:smasha

Annie Lööf är ett bra mål om man skall kasta skit politiskt!!!! HON ÄR EN SOPA...

Kvoteringar suger mer än diskriminering. Annie Lööf go home:smasha
¨

Har inte hängt med i nyhetsflödet när det gäller henne, mer än att jag förstått att hon hänger löst i och med hur myndigheterna redovisat sina internfester. Men jag var inte direkt imponerad över henne när hon tillträdde sin position som partiledare heller så jag är benägen att hålla med dig. Undra varför de valde just henne? Kan ju inte vara kompetens, då hade hon inte varit i detta blåsväder. Åtminstone hade hon haft svar på tal.

Jag har fortfarande inte fått ett PM där det står att jag har fått tjänsten som moderator:confused:

Jodå det får ni visste!
Jag vill ju bli moderator så att jag får bli närmare vän med dig förstår du väl:kär

Nä d får vi inte, vi har fullt upp med att ta hand om massa barnrumpor på forumet så det blir inte tid över till sånt! :D :hihi Har inte ens tid för att ragga i Singeltråden :gråta

:hihi

Nä d får vi inte, vi har fullt upp med att ta hand om massa barnrumpor på forumet så det blir inte tid över till sånt! :D :hihi Har inte ens tid för att ragga i Singeltråden :gråta

:hihi

Som den sanna gentlemannen jag är så erbjuder jag dig en dejt!
Du får komma till stockholm och välja en valfri restaurang (rekommenderar Esperanza):yoparty
Därefter så drar vi till grönan och åker fritt fall! Eller vänta nu.... vi tar fritt fall före maten:fyllisar

Nu har helvetet frusit till is.

Harmon Rabb har inte läst tidningarna!!!

Tänka sig, riktigt skönt att ha varit frivilligt avskuren nyhetsflödet måste jag säga. Slippa bry sig om vad som händer i världen med världsekonomin, börskurser, räntor, politiken. Det har varit sunt för själen. Bäst av allt är att man sluppit läsa alla ickenyheter. Vem bryr sig om att prinsen blivit misshandlad i Cannes på någon nattklubb på fyllan i sällskap med sin Slitz brud? Det var den första löpsedeln som mötte mig när jag landade på flygplatsen Kastrup.

Som den sanna gentlemannen jag är så erbjuder jag dig en dejt!
Du får komma till stockholm och välja en valfri restaurang (rekommenderar Esperanza):yoparty
Därefter så drar vi till grönan och åker fritt fall! Eller vänta nu.... vi tar fritt fall före maten:fyllisar

hahaha ajt, tar dig på ordet. Ska upp på chefsmöte i stockholm om en månad. En middag efter det hade varit najs. :D

Money hoppas du är singel så att det inte blir några falska förhoppningar nu som inte kan infrias...

Den enda förhoppning jag har gett är att äta en middag med killen. Resten är inte mitt problem. :) Jo, jag är singel. Brukar inte gå på dejt med killar när jag är med någon.

Den enda förhoppning jag har gett är att äta en middag med killen. Resten är inte mitt problem. :) Jo, jag är singel. Brukar inte gå på dejt med killar när jag är med någon.
Oh shit grabbar!
Jag är en gentleman som kommer att göra dagen trevlig för henne:)
Självklart så tar vi stunden som den kommer:rodnar
Oj glömde jag att säga att jag bor ensam i ett stort hus?:hihi

Oh shit grabbar!
Jag är en gentleman som kommer att göra dagen trevlig för henne:)
Självklart så tar vi stunden som den kommer:rodnar
Oj glömde jag att säga att jag bor ensam i ett stort hus?:hihi

Tack, men jag har eget boende! :D

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back