Singeltråden

Nejnejnej, nivåregleringen i röven på den... Har ju såna där gasdämpare som ska känna av hur mycket last där är. Nu hänger ju högra hjulhuset på däcket..

hmmm lite lösryckt blir den meningen mycket roligare :rofl
Skulle rekomendera att ta den till naprapaten :hihi

Nejnejnej, nivåregleringen i röven på den... Har ju såna där gasdämpare som ska känna av hur mycket last där är. Nu hänger ju högra hjulhuset på däcket..

Ja okej.

Det är som dom säger att ju mer teknik desto mer är det som kan gå sönder :P

Alltså, tjejer, hur funkar ni egentligen? I ena sekunden gnäller ni över att man aldrig ses. För att i nästa andetag ställa in en bestämd träff!? :crash

Ja, det är väl så. Men det får bara resultatet att jag skiter i det istället. :dummer

Fenomen med brudar. De smsar hellre = jag slutar svara och ignorerar. Vilket leder till småsura sms vilket leder till mer ignorans från mig. Orkar ju inte meningslöst skitsnack.
:)

Det är väl en sak om de vill kolla att du inte fortfarande leker gömma pinne med ditt ex / vänstrar eller motsvarande.
Resten kommer ju oftast sakta fram om det blir seriöst och det gått ett tag.
Från början har de inte med restan att göra precis som att man själv inte har med hennes delar att göra.
Dock verkar endel tro att man efter första veckan ska lägga ut hela livet som en bok...

Det är väl en sak om de vill kolla att du inte fortfarande leker gömma pinne med ditt ex / vänstrar eller motsvarande.
Resten kommer ju oftast sakta fram om det blir seriöst och det gått ett tag.
Från början har de inte med restan att göra precis som att man själv inte har med hennes delar att göra.
Dock verkar endel tro att man efter första veckan ska lägga ut hela livet som en bok...

Ja håller med dig Dizzy, det löser sig på vägen,när det känns rätt med att öppna sig....

Pålle.jpg

I rock! Jag hittade en snell hest att sitta på i brist på skrevraket... Kan bara intyga att havremoppar är direkt livsfarliga! :D

Och nä det är ingen bilträff det är en traktorträff med namnet vallåkraträffen

Last edited:
Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025