mojja83
Guest
Vågar man sig ut på långresor med en cykel som gått nästan 4000 mil? Man vill ju inte bli stående i ett dike precis

Men vad vet jag cyklar kanske rullar 8000 mil utan problem om dom blir skötta på rätt vis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog bara första bästa för att du skulle se vilken modell jag menade.Vågar man sig ut på långresor med en cykel som gått nästan 4000 mil? Man vill ju inte bli stående i ett dike precisDen cykeln har ju ändå 11 år på nacken
Men vad vet jag cyklar kanske rullar 8000 mil utan problem om dom blir skötta på rätt vis?
KTM 990 SMT skulle ligga löst till, bra mix och ändå lite bus på hemmaplan senare. Viffern är bra med, men hojvärldens Volvo V70, osexig som få tyvärr. Men det smarta valet.
En GS kanske? Så en korvätarvisirshjälm till det. :gubbe
Korvätarhjälm is tha shit vad jag förstått verkar som många smc instruktörer och mc folk anställda av transportstyrelsen har denna hjälm som standard![]()
Turbohojar håller länge om man inte laddar ruggigt mycket. 1 kilo i en busa är väldigt driftsäkert. Det man skall undvika är att pressa hojen direkt efter en massa stadskörning alltså om tempen ligger högt. Att toppfartspressa på sexan är oxå meningslöst, det bygger bara upp massa värme.
Det värsta och oxå det enda jag har råkat ut för är några blåsta topplockspackningar. Berodde på mig själv för att jag inte hade koll på tändningen.
Om man gillar snabba saker finns det inte mer valuta för pengarna än en turbohoj.
Aldrig i livet. Åker hellre i volvon då![]()
Nja just i detta fall är jag ute efter mer bekvämt än snabbt. Jag vill inte må som skit efter en dagsetapp på 75 mil tex. Men jag vill fortfarande känna att det finns pulver för att kunna transportera arslet bekvämt i 120-150 blåst utan att huvudet blåser av![]()
Det märks att du är grön - notera märket på hoj nästa gång du ser en sådan kruka. Inte helt sällan är det något från Bayern.Det är mer det som styr, än något annat.
Jag anar att man får en värdekupong när man hämtar hojen. Det är min teori.![]()
Leta rätt på en lagom beggad VFR800 med hela packväskekittet. Det är hojen du letar efter.
Du är den andra som länkar till precis samma cykelÄr det en bra kompromiss rolig och busig men väldigt bekväm vid långresor?
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |