Bulten 2012-08-11

Tack för fina bilder, man får ju bjuda till lite när det står fotografer i kurvan!
Friskt gasat av KTM-killen som gjorde sällskap på bulten :tummenupp
 
Tack för snygga bilder! Hur gick det för personen som körde av?
 
Han blev mörbultad men relativt okej. Hojen såg sämre ut.

Man får tacka herren i gult ställ på bild #3 som hjälpte till att få bort mcn från åkern.
 
Ingen vi kände.

Han var skakis och lite öm men annars ok. Hans goretex nöttes upp så att till och med t-shirten var i slamsor.
Hans fru hämtade honom och de åkte till akuten just in case. Hojen lär gå till skroten.
 
Han blev mörbultad men relativt okej. Hojen såg sämre ut.

Man får tacka herren i gult ställ på bild #3 som hjälpte till att få bort mcn från åkern.
 
Friskt gasat av KTM-killen som gjorde sällskap på bulten :tummenupp

Mötte er sen när jag åkte hem, såg att Klotgren (KTM-killen) hängde på men att Tobbe sackade efter.

Man får tacka herren i gult ställ på bild #3 som hjälpte till att få bort mcn från åkern.

Håller med, inte alla som har en traktor man kan hämta och bärga hojar med.
 
Vem vare i diket?

Det var min Sambo som var Krashkung för dagen...

Han mår förhållandevis okay, mycket mörbultad, spräckt skulderblad, ligamentskadat knä samt axelpaj, men iaf med livet i behåll..

Massor med tack till alla underbara hjälpsamma människor som stannade och hjälpte till!:Bugar
 
Mötte er sen när jag åkte hem, såg att Klotgren (KTM-killen) hängde på men att Tobbe sackade efter.



Håller med, inte alla som har en traktor man kan hämta och bärga hojar med.

Fick bakhjulssläpp tidigt och kände väl inte för att köra över min förmåga (DTC:n räddade mig tror jag) om det var något skit på vägen eller om jag gasade för mycket vet jag inte ,så jag släppte gasen. :) Klotgren och P-G har många fler år i ryggen än vad jag har i hojsadeln.

Fina bilder vart det iallafall :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top