VBK
Mas.
Hoppas verkligen att alla är hemma...
http://hd.se/helsingborg/2012/08/11/motorcykel-korde-pa-fotgangare/
http://hd.se/helsingborg/2012/08/11/motorcykel-korde-pa-fotgangare/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fotgängaren gick rakt ut på en 70 väg utan att titta varken höger eller vänster, min polare stod 5m ifrån när det small, och det var hans hoj. Sen bortförklarar det inte om det kördes fort.
Vem var det Trulle? Ingen av polarna väl?
Blev lite orolig nu, LeeFr. brukar väl vara ute o busa?
Hur smart är det att wheela förbi ett promenadområde
(Säger inte att så var fallet för det har jag ingen aning om)
De andra 2 som var med stod mittemot på vägen där han gick ut, dom skrek båda två till han att han skulle stanna.
Nu vet jag ju inte om det wheelades eller några andra omständigheter runt olyckan, och min kommentar har inget med denna att göra.
Men just Bruce strövområde med en av Helsingborgs mest trafikerade väg "av tunga fordon" rakt igenom måste ju ses som en dålig kombination och speciellt när det är 70 Km/h.
Kör ofta den vägen hem från jobbet på långeberga och har ofta tänkt på just detta, Promenerar ju själv ofta där med hundarna och väljer att aldrig korsa långebergavägen eftersom många kör fort där och ofta gör idiotomkörningar av alla långtradare som kör där.
Hyffsat,, chockade, ingen vacker syn eller upplevelse.
Men över förväntan bra.
Nu vet jag ju inte om det wheelades eller några andra omständigheter runt olyckan, och min kommentar har inget med denna att göra.
Men just Bruce strövområde med en av Helsingborgs mest trafikerade väg "av tunga fordon" rakt igenom måste ju ses som en dålig kombination och speciellt när det är 70 Km/h.
Kör ofta den vägen hem från jobbet på långeberga och har ofta tänkt på just detta, Promenerar ju själv ofta där med hundarna och väljer att aldrig korsa långebergavägen eftersom många kör fort där och ofta gör idiotomkörningar av alla långtradare som kör där.
Kan ju bli ännu värre. Jag har svårt att försvara sånt här.Chocken kan komma mycket senare, så om det är vänner till dig så var vaksam ett par månader framöver över plötsliga depressioner och liknande. Sådant här är väldigt påfrestande för alla inblandade.
Kan ju bli ännu värre. Jag har svårt att försvara sånt här.
http://www.expressen.se/kvp/forare-i-dodsolycka-saknade-korkort/
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |