Google Chrome hänger sig - endast på Sporthoj.com

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
OBS EDIT OBS - Följande guide löste problemet för mig:

http://www.howtogeek.com/103292/how-to-fix-shockwave-flash-crashes-in-google-chrome/

Någon med samma problem? Sitter på en MBP 2010, finns det några smarta diagnosverktyg i en Mac eller Chrome som talar om varför det tiltar?

Gjorde en lite film för att visa händelseförloppet:

Först Chrome när det hänger sig efter kanske 10 sekunders bläddrande, annan sida för att visa att det bara händer på Sporthoj.com, sedan Firefox där det fungerar problemfritt. Chrome som jag föredrar har fungerat klanderfritt tills detta strul, tror det började igår eller dagen innan kanske.

http://www.youtube.com/watch?v=U1p7SklvbFA

Last edited:
Har samma problem (kråm på PC), verkar vara flash pluginen som skiter sig, händer både på sporthoj och på feber för min del

Har samma problem..

Har samma fel på både jobburken samt datorn hemma. Fruktansvärt irriterande när man behöver öppna en tråd 4gånger bara för att sidan hänger sig de 3 första gångerna.

Jag installerade om flash (via chrome), det löste problemet. Vågade mig även på en klassisk omstart utifall att.. :)

Last edited:
Detta började häromdan för mig i Chrome på PC.... Flash plugin som ger sig..

Jag installerade om flash (via chrome), det löste problemet. Vågade mig även på en klassisk omstart utifall att.. :)

Sitter du på pc eller mac? Hittar ingen vidare info om hur man uppdaterar flash separat, såhär står det:

"Adobe Flash Player är diskret integrerat i Google Chrome och det är aktiverat som standard. Tillgängliga uppdateringar för Adobe Flash Player ingår automatiskt i Chromes systemuppdateringar."

Diskret var det.. Chrome är uppdaterat så den vägen går inte att gå.. hmm :va

Oj! Missat denna tråd, men kan bara tillägga att det inte gjorts någon ändring den 7:e, samt att om det verkar vara ett förhoppningsvis litet antal påverkade. Kan vara tal om ett plugin som stör?

Oj! Missat denna tråd, men kan bara tillägga att det inte gjorts någon ändring den 7:e, samt att om det verkar vara ett förhoppningsvis litet antal påverkade. Kan vara tal om ett plugin som stör?

"Tyvärr" så har jag en ren version av chrome. Så det bör inte vara några plugin som ligger och strular då jag inte har några installerade.

Firefox användare verkar ha snarlika problem, även ett mindre antal där med.

Nyheter
EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Back